فوجی فیلم از دوربین دیجیتال Instax Pal به اندازه کف دست رونمایی کرد. این دوربین برای مشتریان جوان‌تر طراحی شده و اولین دوربین تمام دیجیتال اینستاکس است. فاقد صفحه نمایش یا منظره یاب بوده و برای دریافت چاپ باید با چاپگر Instax جفت شود. چاپگر mini Link 2 به همراه Instax Pal ارائه می شود.

دوربین Fujifilm Instax Pal اخیراً سوژه برخی گمانه‌زنی‌ها بوده است. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه فوجی فیلم یک دوربین بسیار کوچک و تمام دیجیتال Instax ساخته است. به اشتباه حدس زده می شد که این دوربین طراحی هیبریدی مشابه مینی اوو خواهد داشت. Instax Pal تنها دوربین اینستاکس است که نمی تواند عکس های خود را چاپ کند. برای کارهای چاپی باید با پرینترها یا دوربین های سازگار Instax جفت شود.

این را می توان از طریق اتصال مستقیم یا از طریق برنامه تلفن همراه Instax Pal که امکان ویرایش عکس ها را قبل از چاپ فراهم می کند، به دست آورد. Instax Pal دارای طراحی ریز و گرد است که می تواند دوربین را برای یک اسباب بازی رد کند. این مدل در پنج نوع رنگ موجود بوده که می تواند برای اکثر کودکان و نوجوانان جذاب باشد. این لنز معادل 16.25 میلی متر با سنسور 5 مگاپیکسلی 1/5 اینچی در عقب دارد.

این دوربین دارای فلاش LED و بلندگوی کوچک است. دکمه شاتر در پشت دوربین و همچنین یک پورت شارژ USB-C و یک سوئیچ شکل هم تعبیه شد. دوربین دارای یک سه پایه در پایین بوده در حالی که یک حلقه سیلیکونی می تواند به عنوان پایه زاویه دار یا منظره یاب کار کند. یک کیف محافظ سیلیکونی نیز به عنوان لوازم جانبی اختیاری ارائه می شود.

این دوربین می تواند تا 50 عکس را در حافظه داخلی خود ذخیره کند و یک اسلات microSD به این معنی است که ظرفیت ذخیره سازی قابل افزایش است. حالت Link در دوربین روش دیگری برای چاپ با استفاده از چاپگر Instax Link یا دوربین هیبریدی است. اندازه های چاپ مینی، مربع یا عریض با دوربین Instax Pal در دسترس هستند. می‌توانید از برنامه Instax Pal برای عکاسی از راه دور با نماهای زنده و همچنین بهبودهایی مانند فیلترها یا فریم‌ها استفاده کنید.

Instax Pal همراه با چاپگر mini Link 2 به قیمت 199 دلار عرضه می شود. در اواخر اکتبر عرضه می شود و بسته دارای 10 بسته فیلم است.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید