بنابر گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، سامسونگ در حال آماده‌شدن برای معرفی گلکسی M15 5G است. این گوشی با شماره‌مدل SM-M156B موفق به کسب گواهی کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) شده است.

گلکسی M15 5G از باتری حجیم با ظرفیت ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد که می‌تواند در استفاده‌های روزمره تا دو روز کامل شارژدهی کند. این گوشی دارای شارژ سریع ۲۵ واتی است که احتمالاً باتری را بین یک تا یک و نیم ساعت به طور کامل شارژ می‌کند.

به خاطر شباهت‌هایی که گلکسی M15 با گلکسی A15 دارد، انتظار می‌رود که گلکسی M15 با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 معرفی شود و همچنین تا چهار یا پنج سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت کند.

گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G به پنل ۶٫۵ اینچی اولد (از نوع امولد) با وضوح +Full HD و نرخ نو‌سازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت مجهز خواهد بود.

سامسونگ برای جدیدترین نماینده‌ی خانواده‌ی M از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، ۶ تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

دوربین گلکسی M15 5G احتمالاً مشابه گلکسی A15 خواهد بود که دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است.

تاریخ دقیق رونمایی و قیمت گوشی جدید گلکسی M15 هنوز مشخص نیست اما می‌توان انتظار داشت که بعد از معرفی و عرضه بتواند در فهرست بهترین گوشی اقتصادی قرار گیرد.