رندرهای هفته گذشته از پیکسل 8a گزارش شده است که گوشی مقرون به صرفه گوگل در چهار رنگ کرم، سبز، آبی و مشکی نمایش داده شده است. چند رندر جدید از این دستگاه هم اکنون منتشر شده است.

رندرهای جدید Pixel 8a به خودی خود حاوی اطلاعات جدیدی در مورد دستگاه نیستند، اما زیبایی دستگاه را به رخ می کشند. نسخه های آبی و سبز گوشی گوگل به خصوص شگفت انگیز به نظر می رسند. همچنین در تصاویر زیر نسخه آبی این دستگاه را در قاب Bay Silicon مشاهده می کنید، نسخه آبی پیکسل 8 پرو نیز با این قاب عرضه شد.

رندر پیکسل 8a

بنابراین اگر این رنگ را دوست دارید و به دنبال گوشی ارزان‌تری نسبت به Pixel 8 Pro هستید، به نظر می‌رسد که Pixel 8a که امسال عرضه می‌شود، انتخاب شما خواهد بود.

انتظار می رود پیکسل 8a در کنفرانس Google I/O در ماه مه معرفی شود و به زودی پس از آن به فروش خواهد رسید. کنفرانس گوگل به صورت یک رویداد دو روزه در روزهای 14 و 15 می (25 و 26 اردیبهشت) امسال برگزار می شود.

به احتمال زیاد در این رویداد علاوه بر پیکسل 8a، شاهد معرفی بسیاری از قابلیت های هوش مصنوعی از غول موتورهای جستجو نیز باشیم. با این حال، نمی توان انتظار داشت که سری پیکسل 9 یا پیکسل فولد 2 و تبلت پیکسل 2 در این رویداد معرفی شوند.

Pixel 3a اولین گوشی از سری a گوگل بود که نسخه معمولی آن در سال 2019 با قیمت 329 دلار و نسخه XL با قیمت 379 دلار عرضه شد. گوشی‌های این سری طی چند سال گذشته شاهد افزایش قیمت بوده‌اند که آخرین مورد آن در سال گذشته با پیکسل 7a 499 دلاری بود. اکنون انتظار می‌رود پیکسل 8a با همان قیمت 499 دلاری عرضه شود که آن را به یکی از بهترین گوشی‌های زیر 500 دلار در بازار تبدیل می‌کند.