همانطور که در گزارش های قبلی ذکر شد، ایسوس زنفون 10 این گوشی با چیپ نسل دوم اسنپدراگون ۸ در ۸ جولای عرضه خواهد شد. اکنون در آستانه رونمایی از این دستگاه، رندرهای رسمی مطبوعاتی منتشر شده که گزینه های طراحی و رنگ آن را نشان می دهد.

رندرهای ایسوس Zenfone 10 که توسط منبع فناوری ایوان بلس منتشر شده است، گوشی جدید ایسوس را در پنج رنگ مشکی، آبی، سبز، قرمز و سفید نشان می دهد. از نظر طراحی، به نظر می رسد این دستگاه تفاوت قابل توجهی با نسل قبلی خود نداشته و همچنان فرم فشرده و طراحی جعبه ای خود را حفظ کرده است.

در لبه سمت راست دستگاه، دکمه های تنظیم صدا و پاور (جایی که احتمالا سنسور اثرانگشت در آن نصب شده است) را می بینید. پنل پشتی آن نیز به دو ماژول دوربین دایره ای سنتی مجهز شده است که هر کدام دارای یک لنز هستند. یک سنسور سلفی نیز در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش 5.9 اینچی دیده می شود.

مشخصات احتمالی ایسوس زنفون 10

ایسوس هنوز مشخصات فنی Zenfone 10 را اعلام نکرده است. با این حال، گزارش های قبلی تایید کرده اند که این دستگاه با تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8، شارژ بی سیم و تثبیت کننده شش محوره نسل دوم عرضه خواهد شد.

انتظار می رود صفحه نمایش 5.9 اینچی این دستگاه یک پنل AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. بر اساس اطلاعات Geekbench، رم 16 گیگابایتی نیز خواهد داشت. همچنین شایعه شده است که گوشی ایسوس از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تغذیه می کند.

زمان زیادی تا معرفی ایسوس زنفون 10 باقی نمانده و می توان انتظار داشت که در روزهای آینده گزارش های بیشتری از این دستگاه منتشر شود. در صورت صحت گزارش های موجود، نسخه 16/256 گیگابایتی این دستگاه با قیمت 749 دلار روانه بازار خواهد شد.