وب‌سایت انگجت که حدود ۲۰ سال سابقه‌ی فعالیت در حوزه‌ی فناوری را دارد، شماری از نیروهایش را اخراج کرده و با تمرکز جدی بر افزایش ترافیک و درآمد، در حال بازسازی تیم تحریریه است.

انگجت که تحت مالکیت یاهو است، ۱۰ نفر از کارمندانش را اخراج می‌کند. منابع آگاه می‌گویند نیروهای اخراج‌شده هیچ اطلاع قبلی از این اتفاق نداشتند و کاملاً غافل‌گیر شده‌اند.

انگجت افزون‌بر اخراج برخی از نیروها قصد دارد تیم تحریریه را به دو بخش تقسیم کند: «اخبار و مقالات ویژه» و «بررسی و راهنمای خرید.» اعضای تیم خبر روی رشد ترافیک سایت متمرکز می‌شوند و اعضای تیم بررسی گزارش کار خود را مستقیماً به رهبران تیم بازرگانی ارائه خواهند داد.

بر اساس پست جدید دانا والمن در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، او که تا امروز سردبیر تیم تحریریه‌ی انگجت بود دیگر در این وب‌سایت جایی ندارد. ترنس اوبراین (سرپرست تحریریه) نیز اخراج شده است. منابع آگاه می‌گویند فعلاً هیچ برنامه‌ای برای انتخاب سردبیر جدید وجود ندارد.

مقاله‌های مرتبط

مدیرکل انگجت می‌گوید تغییرات جدید به این رسانه برای ساده‌سازی روند کار، افزایش سرعت و ارائه‌ی بهترین محتوا به کاربران کمک خواهند کرد.

مدیران انگجت حالا توجه بسیار زیادی به ترافیک گوگل و سئو دارند و شدیداً به‌دنبال افزایش درآمد هستند. در خط مشی جدید تیم اخبار و مقالات ویژه، «رشد ترافیک ازطریق پوشش باکیفیت و به موقع» به‌عنوان یکی از اهداف اصلی تعیین شده است. اعضای تحریریه همچنین قرار است همکاری نزدیکی با تیم‌های فروش و سئو داشته باشند.