آیا شما هم می خواهید مثل سایت های بزرگ و معروفی همچون دیجی استایل,شیکسون,محمد جانبلاغی و پادمیرا سایت حرفه ای داشته باشید؟

شما می توانید با مراجعه به سایت های همچون وبین سئو,محمد جانبلاغی و ویستا برای کسب و کارتان سایت سفارش دهید.

طراحی سایت پوشاک محمد جانبلاغی تخصصی و بهترین سایت در زمینه طراحی سایت هستش. و کیف و کفش یکی از بهترین و هوشمندانه ترین روش‌های تبلیغات و افزایش فروش است. طراحی سایت لباس و کیف و کفش هم برای شرکت‌های بزرگ و برندهای معروف و هم برای کسب و کارهای کوچک، نمایشگاه و فروشگاهی بیست و چهار ساعته می‌تواند بدون محدودیت مکانی و زمانی همواره طراحی سایت پوشاک در دسترس مشتریان قرار گیرد.

طراحی سایت پوشاک، کیف و کفش مزایای قابل توجهی را هم در اختیار شما و هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از جمله آن که محدودیت مکان وزمان را برای شما حذف کرده و علاوه بر آن که بسیاری از هزینه‌های ناشی از فضای ثابت را کاهش می‌دهد، مشتری همواره به محصولات و خدمات طراحی سایت پوشاک شما دسترسی داشته و این گونه هیچ یک از مشتریان خود را از دست نخواهید داد.

انواع دسته بندی‌های طراحی سایت لباس، طراحی سایت پوشاک کیف و کفش
۱-سایت‌هایی طراحی سایت پوشاک که به شکل یک پلتفرم طراحی شده و فروشندگان مختلف، محصولات خود را ارائه می‌نمایند. پلتفرم نیز وظیفه تحویل محصولات و تضمین کیفیت محصولات را به مشتریان و تحویل مبلغ پرداختی به فروشنده را دارد.

۲-دسته دوم تولیدی‌ها و یا تاجرانی هستند که قصد دارند سفارش‌های عمده‌ای را از نقاط مختلف داشته باشند و با ایجاد وب سایت بر دسته بندی محصولات خود کار نمایند. حتی ممکن است طراحی سایت پوشاک شما برای بوتیک و فروشگاه خود نیز طراحی سایت انجام داده و محصولات خود را به مشتریان خود در نقاط مختلف بفروشید.

online shopping
نکاتی که قبل از طراحی سایت لباس، کیف و کفش باید دانست
اما مشکلاتی در این زمینه نیز وجود دارد. ممکن است طراحی سایت پوشاک با توجه با آن که خرید حضوری صورت نمی‌گیرد، مشکلاتی در سایز و قالب مناسب افراد به وجود آید. اما بسیاری از شرکت‌ها با راهنمایی مشاوران خود در این حوزه و ارائه محتوای دقیق درباره محصولات، این مشکل را حل کرده و خرید و فروش دراین بخش از بازار را به شدت رونق داده‌اند.

یکی دیگر از مسائلی که در این حوزه وجود دارد، عدم آشنایی صاحبان کسب و کار سنتی با فضای فروشگاه آنلاین می‌باشد. بسیاری در آغاز کار، فروش محصولات خود را در تلگرام و اینستاگرام جایگزین کردند. طراحی سایت پوشاک اما به دلیل ضعف‌هایی که در سیستم اینستاگرام موجود است، از جمله آن که ایجاد اعتماد در این فضا بسیار مشکل است. از سوی دیگر فروشگاه اینستاگرام در ایران کار نمی‌کند و ایران را به عنوان یک کشور برای تبلیغات قبول ندارد و بسیاری موارد دیگر.

منبع محتوا: percept