سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked ماه آینده از نسل جدید گوشی های تاشو در کنار جدیدترین ساعت های هوشمند خود یعنی سری گلکسی واچ 6 رونمایی خواهد کرد.اکنون شاهد انتشار تصاویری از این ساعت های هوشمند هستیم که آنها را در رنگ های مختلف نشان می دهد.

وب سایت WinFuture این رندرها را که شامل مدل های استاندارد و کلاسیک می باشد قرار داده است. قبلاً شاهد افشای رندرهای گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 بودیم. بنابراین اگر رندرهای تبلت های سری گلکسی تب اس 9 به اینترنت راه پیدا کنند، نگاهی اولیه به تمام محصولات سامسونگ خواهیم داشت. برای رویداد ماه آینده در نظر گرفته است.

رندرهای گلکسی واچ 6 و 6 کلاسیک

گلکسی واچ 6 از نظر طراحی تفاوتی با گلکسی واچ 5 ندارد. این ساعت هوشمند در نسخه های 40 میلی متری و 44 میلی متری و در مدل های Wi-Fi و LTE عرضه می شود. سامسونگ بار دیگر از یاقوت کبود برای محافظت از نمایشگر این مدل استفاده خواهد کرد. انتظار می رود تراشه اگزینوس W930 قدرت این محصول را تامین کند.

سامسونگ در کنار تراشه جدید با قدرت بالاتر، احتمالا از نمایشگر بزرگتر 1.47 اینچی با وضوح بالاتر در این ساعت هوشمند استفاده خواهد کرد. ممکن است با باتری های بزرگتر مواجه شوید.

گلکسی واچ 6

سامسونگ علاوه بر مدل استاندارد، مدل ساعت هوشمند کلاسیک خود را نیز عرضه خواهد کرد. کره ای ها به وضوح می خواهند دوباره به لبه صفحه نمایش چرخان برسند. البته شایعات به این موضوع اشاره کردند.

انتظار می رود گلکسی واچ 6 کلاسیک در دو نسخه 43 و 47 میلی متری با بند چرمی عرضه شود. این ساعت هوشمند مانند برادر خود به تراشه اگزینوس W930 مجهز شده است. هنوز اطلاعات بیشتری از او منتشر نشده است.

گلکسی واچ 6 کلاسیک

در ابتدای ماه آگوست، سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را برگزار می کند که در آن شاهد معرفی نسل جدید گوشی های تاشو به همراه ساعت های هوشمند سری Galaxy Watch 6 و تبلت های سری Galaxy Tab S9 خواهیم بود.