HKC یکی از برندهای مطرح تولیدکننده نمایشگر چینی بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین به تازگی مدل جدید معرفی شد.

HKC مانیتور 1080p جدیدی به نام V2511 را در بازار چین عرضه کرده است. این مانیتور 459 یوان (63 دلار) قیمت دارد و اکنون در JD.com در دسترس است. HKC V2511 به یک پنل 24.5 اینچی IPS با وضوح 1920×1080 پیکسل مجهز شده است که روشنایی 250 نیت و نسبت کنتراست ایستا 1000:1 را ارائه می دهد.

زوایای دید گسترده 178 درجه را هم به صورت افقی و هم عمودی فراهم می کند و کیفیت تصویر ثابت را از هر منظری تضمین می کند. زمان پاسخگویی مانیتور 5 میلی‌ثانیه بوده که شبح‌سازی را به حداقل می‌رساند و برای محتوای سریع ایده‌آل است. این مانیتور با نرخ نوسازی 100 هرتز ارائه می‌شود که تصاویری نرم‌تر را ارائه می‌کند که به ویژه هنگام پیمایش در صفحات وب یا جابجایی بین برنامه‌ها قابل توجه است.

در مقایسه با مانیتورهای سنتی 60 هرتزی، V2511 احساس پاسخگویی بیشتری را ارائه می دهد. HKC ادعا می کند که V2511 بیش از 99درصد از طیف رنگ sRGB را پوشش می دهد، که نشان دهنده بازتولید رنگ مناسب برای استفاده روزمره است. این، همراه با عمق رنگ 8 بیتی، نشان می‌دهد که مانیتور می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌ها را بدون از بین بردن شادابی نمایش دهد.

از نظر طراحی، HKC V2511 دارای یک قاب باریک سه وجهی است که حواس‌پرتی را به حداقل می‌رساند و آن را به گزینه‌ای عالی برای تنظیمات چند مانیتور تبدیل می‌کند. این مانیتور همچنین مجهز به فناوری بدون سوسو و فیلتر کم نور آبی است که برای کاهش فشار چشم در استفاده طولانی مدت بسیار مهم است. این ویژگی ها توسط فناوری DC dimming پشتیبانی می شوند و راحتی بصری را در شرایط نوری مختلف افزایش می دهند.

برای سازگاری، V2511 شامل گزینه‌های اتصال استاندارد با یک درگاه VGA و یک درگاه HDMI 1.4 است که طیف وسیعی از دستگاه‌ها از کنسول‌های بازی گرفته تا رایانه را در خود جای می‌دهد. این مانیتور همچنین از قابلیت نصب VESA در نوع 75×75 میلی متری پشتیبانی می کند که با قرار دادن آن بر روی میز با پایه قابل تنظیم ارتفاع یا نصب آن بر روی دیوار، امکان ادغام آسان در فضاهای مختلف را فراهم می کند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت HKC مراجعه کنید. این برند همیشه سعی داشته مدل های خوش قیمتی را روانه بازار کند. مشخص نیست در بازارهای دیگر عرضه می شود یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید