اپل ماه آینده مدل های جدید آیپد از جمله نسل جدید آیپد پرو با تراشه M3 را معرفی خواهد کرد. این مدل برای اولین بار از نمایشگرهای OLED استفاده می کند. اما ظاهرا نسخه 11 اینچی به دلیل نمایشگر OLED ممکن است مشکلاتی داشته باشد.

راس یانگ، تحلیلگر DSCC در گزارشی اعلام کرد که نرخ تولید نمایشگرهای OLED برای آیپد پرو جدید 12.9 اینچی سریعتر از مدل کوچکتر پرو است.

این تحلیلگر ادعا می کند که سامسونگ که یکی از شرکت های مسئول تامین نمایشگرهای OLED برای آیپدهای جدید است، با چالش های فنی مواجه است. راس یانگ معتقد است که این وضعیت می تواند بر عرضه آیپد پرو 11 اینچی جدید تأثیر بگذارد.

اپل برای عرضه آیپد پرو ۱۱ اینچی قدیمی با مشکلاتی مواجه است

راس یانگ در گزارش‌های قبلی خود پیش‌بینی کرده بود که عرضه آی‌پد پرو جدید به دلیل محدودیت‌های تولید صفحه‌نمایش‌های جدید به تعویق خواهد افتاد. انتظار می رود ال جی تمام پنل های OLED 12.9 اینچی را تولید کند. توجه داشته باشید که ال جی و سامسونگ هر دو پنل های 11 اینچی تولید خواهند کرد.

انتظار می رود آیپد پرو جدید علاوه بر نمایشگرهای OLED، طراحی باریک تری نیز داشته باشد. اپل در حال برنامه ریزی یک رویداد ویژه برای 18 می برای معرفی آیپدهای جدید است. علاوه بر آیپد پرو جدید، گزارش های غیررسمی نیز حاکی از آن است که این شرکت ابتدا آیپد ایر 6 را با تراشه M2 و مدلی با صفحه نمایش 12.9 اینچی معرفی خواهد کرد.

در نهایت، اپل همچنین در حال کار بر روی صفحه کلید جادویی به روز شده برای آیپد پرو جدید است. طبق گزارش‌های متعدد، کیبورد جادویی جدید آیپد پرو را بیشتر شبیه یک لپ‌تاپ می‌کند و از قاب آلومینیومی قوی‌تری استفاده می‌کند.

همچنین، Apple Pencil 3 نیز در راه است که برخی از منابع آگاه بازار می گویند که از حرکات فشاری جدید و ادغام با شبکه Find My اپل پشتیبانی می کند.