NACON دو هدست جدید را برای سری RIG Pro خود معرفی کرده است: RIG 600 Pro HX برای Xbox و RIG HS برای PlayStation. این هدست ها در تاریخ 28 سپتامبر عرضه می‌شوند و با دستگاه های مختلف سازگار هستند و آنها را به گزینه ای عالی برای گیمرهایی تبدیل می کند که روی پلتفرم های مختلف بازی می کنند.

RIG 600 Pro HX و HS هدست های بازی بی سیم هستند که به ترتیب برای کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن طراحی شده اند. آنها اتصال یکپارچه را از طریق آداپتور USB-C 2.4 هرتزی با تأخیر کم ارائه می دهند و همچنین می توانند از طریق بلوتوث 5.1 با تلفن یا تبلت شما ارتباط برقرار کنند. این تطبیق پذیری به گیمرهایی پاسخ می دهد که هدفشان انتقال بی‌دردسر بین صوتی و مکالمات تلفنی درون بازی است.

یکی از ویژگی های برجسته این هدست ها عملکرد صوتی دو حالته آنهاست که به شما امکان می دهد همزمان صدای بازی را در کنار سایر محتواها مانند پادکست ها تجربه کنید. این ویژگی مورد نیاز معمولاً با هدست‌های گران‌تر همراه است و جذابیت RIG 600 PRO HX و HS مقرون‌به‌صرفه را برای کسانی که به دنبال گزینه‌های هدست سازگار و مقرون به صرفه هستند، افزایش می‌دهد.

از نظر کیفیت صدا، RIG 600 Pro HX دارای درایورهای 40 میلی متری با حساسیت بالا با باس تقویت شده است که تجربه بازی متعادل و همه جانبه را تضمین می کند. این هدست همچنین دارای یک میکروفون بهینه شده برای چت است که به راحتی می توان آن را در مواقعی که نیازی ندارید در آن قرار داد و با چرخاندن آن در صورت نیاز به حفظ حریم خصوصی، آن را خاموش کرد.

به همین ترتیب، RIG 600 Pro HX، برای جلسات طولانی بازی طراحی شده است، هم سبک و هم راحت است. وزن آن تنها 240 گرم بوده و دارای گوشی های پارچه‌ای قابل تنفس است که به راحتی در جای خود می‌چسبند. هدبند دارای بالشتک و انعطاف پذیری است که تناسب راحت و راحت را تضمین می کند. این هدست همچنین عمر باتری طولانی 24 ساعت را در هنگام استفاده با بلوتوث و 18 ساعت با دانگل USB بی سیم ارائه می دهد. شارژ به راحتی از طریق سیم USB-C ارائه شده انجام می شود.

هدست های گیمینگ بی سیم RIG 600 PRO HX و HS در تاریخ 28 سپتامبر 2023 عرضه خواهند شد. آنها برای خرید در ایالات متحده با قیمت 99.99 دلار و در اتحادیه اروپا با قیمت 99.99 یورو در دسترس خواهند بود.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت NACON مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید