در رویداد سالانه «Made by Google»، این غول فناوری از نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پیکسل و ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. Pixel Watch 2 به عنوان جانشین مدل سال گذشته وارد بازار می شود.

طراحی یکسانی دارد و نسبت به مدل قبلی خود ارتقاءهای تدریجی پیدا کرد. قابل ذکر است که نسل دوم ساعت هوشمند گوگل نیز به بازارهای بیشتری در سرتاسر جهان می آید که نسل قبلی آن عرضه نشده است.

گوگل Pixel Watch 2 همان طراحی قبلی خود را حفظ کرده است. این شامل یک صفحه مدور با یک تاج چرخان، یک دکمه فیزیکی و یک سوراخ میکروفون در سمت راست می شود. یک تفاوت قابل توجه این است که آخرین نسل دارای ساختار آلومینیومی بوده که در مقایسه با فولاد ضد زنگ سبک وزن است. این ساعت هوشمند دارای گواهی IP68 بوده و یک مدل ضدآب. این دستگاه به صفحه نمایش خمیده AMOLED با سایز 1.6 اینچ و وضوح 384 در 384 پیکسل و حالت نمایش همیشه روشن مجهز شد.

در بخش سلامت محور، Pixel Watch 2 حسگر ضربان قلب، سنسور SpO2 و ردیاب خواب را نسبت به مدل قبلی خود حفظ کرده است. قابل ذکر بوده، سنسور ضربان قلب از یک مسیر به چند مسیر برای نتایج ردیابی دقیق تر ارتقا یافته است. این ساعت هوشمند همچنین قادر به تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی از برنامه ECG و ارائه ریتم نامنظم ضربان قلب در برنامه Fitbit است.

این دستگاه پوشیدنی دارای حسگر cEDA (فعالیت الکترودرمال) برای تشخیص دقیق علائم استرس و ارائه جلسات تنفس هدایت‌شده است. همچنین یک سنسور دما اضافه شده است که می تواند دمای پوست کاربر را هر زمان که بخواهد اندازه گیری کند. Pixel Watch 2 از حالت‌های ورزشی مختلف به همراه پشتیبانی از تشخیص خودکار پشتیبانی می‌کند.

Pixel Watch 2 از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته‌تری برخوردار است. این دستگاه دارای تشخیص تصادف خودرو و تشخیص سقوط بوده که به کاربران کمک می کند در صورت عدم پاسخگویی به خدمات اضطراری به طور خودکار متصل شوند. این ساعت هوشمند همچنین اطلاعات مهم پزشکی کاربر مانند گروه خون، شرایط سلامتی و دارو را ذخیره می‌کند تا خدمات اورژانس بتوانند کمک‌های لازم و دقیق را ارائه دهند.

یک تایمر ورود وجود دارد که در صورت عدم پاسخگویی کاربر قبل از انقضا، هشدارهایی را به مخاطبین اضطراری ارسال می کند. به‌علاوه، اگر اوضاع به سمت جنوب پیش برود، اشتراک‌گذاری اضطراری موقعیت مکانی و سطح باتری را در زمان واقعی به مخاطبین انتخابی ارسال می‌کند.

پیکسل واچ 2 با یک بار شارژ 24 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد که نسبت به مدل قبلی خود تغییری نکرده است. گفته می شود با 80 دقیقه شارژ به طور کامل شارژ می شود. ساعت هوشمند را می توان به سرعت با اتصال سریع به دستگاه های دیگر متصل کرد. کاربران می توانند پخش موسیقی، شاتر دوربین و دستگاه های هوشمند خانه را مستقیماً از مچ دست کنترل کنند. این ساعت هوشمند همچنین با برنامه های گوگل برای عملکرد هوشمند همراه است.

Pixel Watch 2 با بندهای بافته شده، فعال، اسپرت و چرمی ارائه می شود. ساعت هوشمند از قیمت 349 دلار برای نسخه WiFi شروع می شود در حالی که گزینه LTE بیش از 50 دلار (399 دلار) بیشتر است. کاربران شش ماه Fitbit Premium دریافت می کنند. برای پیش‌سفارش از امروز با شروع فروش هفته آینده آماده است. قیمت و در دسترس بودن به منطقه بازار بستگی دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید