شیائومی در رویداد بزرگی که امروز در چین برگزار شد، از یک دستگاه گجت پوشیدنی جدید رونمایی کرد. جدیدترین محصول شیائومی اسمارت بند 8 پرو است. این گجت در کنار گوشی تاشو میکس فولد 3، Redmi K60 Ultra و تبلت Pad 6 Max معرفی شده است.

این دستگاه پوشیدنی به عنوان جانشین شیائومی بند 7 پرو که سال گذشته عرضه شد، وارد بازار می شود.همچنین یک نسخه بزرگتر از Xiaomi Smart Band 8 است که در اوایل سال جاری معرفی شد. این دستگاه بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد و فاصله بین یک دستبند تناسب اندام و یک ساعت هوشمند را پر می کند.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو دارای نمایشگر مستطیلی است. هیچ دکمه فیزیکی ندارد و بند آن قابل تغییر است. این دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED با اندازه 1.74 اینچ و وضوح 336 در 480 پیکسل است. نرخ نوسازی 60 هرتز، حداکثر روشنایی 600 نیت، صفحه نمایش همیشه روشن و 16.7 میلیون رنگ را ارائه می دهد. دستبند تناسب اندام با ویجت های قابل تنظیم برای دسترسی آسان تر به صفحه اصلی و عملکرد واچ فیس پرتره ارائه می شود. شیائومی اسمارت بند 8 پرو تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم است.

از نظر سلامتی و تناسب اندام، شیائومی اسمارت بند 8 پرو مجهز به حسگر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و مانیتور سیکل قاعدگی برای زنان است. این دستگاه پوشیدنی همچنین قادر به ردیابی سطوح استرس و ارائه آموزش تنفس است. این برنامه  بیش از 150 حالت ورزشی به همراه حالت دویدن هوشمند و آموزش دویدن پشتیبانی می کند. بند تناسب اندام همچنین می تواند به نشاط فیزیکی فعلی کاربر دسترسی داشته باشد. شیائومی Smart Band 8 Pro حسگر حسی جسمی را از Band 8 حفظ می کند که به کاربران امکان می دهد تا داده های مربوط به حواس جسمانی را در حین حرکات بوکس ردیابی کنند.

شیائومی Smart Band 8 Pro دارای یک تراشه GNSS داخلی بوده که از پنج سیستم ماهواره ای پشتیبانی می کند. این دستگاه پوشیدنی دارای دستیار صوتی بوده و کاربران می توانند سایر دستگاه های هوشمند شیائومی را از طریق مرکز Miaoxiang کنترل کنند. همچنین ویژگی‌های راحت دیگری مانند کنترل دوربین و موسیقی، چراغ قوه، به‌روزرسانی‌های آب و هوا، اعلان‌ها و موارد دیگر وجود دارد. بند تناسب اندام توسط یک باتری 297 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که ادعا شده با شارژ کامل تا 14 روز دوام می آورد.

Smart Band 8 Pro با مجموعه ای از رنگ های بند و گزینه های مواد سازگار است. قیمت آن 399 یوان (54 دلار) برای مچ بند TPU است که در رنگ های مشکی و خاکستری نارگیلی ارائه می شود، در حالی که گزینه چرمی در رنگ آبی هاربر 449 یوان ( 61 دلار) قیمت دارد. این دستگاه پوشیدنی برای خرید در چین آماده است.

در دیگر خبرها شیائومی امروز یک رویداد بزرگ در چین برگزار کرد. این برند مجموعه ای از محصولات جدید خود را معرفی کرد که شامل تلفن تاشو، تلفن هوشمند رده بالا، تبلت و گجت پوشیدنی می‌شود. این شرکت یک محصول جدید به سری پد 6 شیائومی افزود که در ژوئن سال جاری معرفی و عرضه شد.

جدیدترین محصول شیائومی پد 6 مکس نام دارد. به نظر می رسد این بالاترین نوع سری پد 6 است که پیشتر شامل مدل های استاندارد و پرو می شد. شیائومی پد 6 مکس با یک بدنه فلزی و یک ماژول دوربین مربعی در عقب ، طراحی مشابه مدل های دیگر این سری دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید