سامسونگ اعلام کرده است که مراسم افتتاحیه المپیک 2024 را با استفاده از صدها گلکسی اس 24 اولترا به صورت زنده پخش خواهد کرد. این اولین بار است که افتتاحیه المپیک در خارج از ورزشگاه برگزار می شود و سامسونگ برنامه ویژه ای برای آن تدارک دیده است.

به گزارش سایت خبری سامسونگ، برای اولین بار در تاریخ، کمیته بین المللی المپیک میزبان مراسم افتتاحیه بازی ها در خارج از یک استادیوم خواهد بود. همه ورزشکاران از هر کشور در قایق های تعیین شده در رود سن حضور خواهند داشت. سامسونگ همچنین بیش از 200 گوشی گلکسی اس 24 اولترا را روی قایق ها نصب خواهد کرد تا جریان HDR را برای ورزشکاران المپیک در سراسر جهان پخش کند.

این رویداد با استفاده از “اولین شبکه مستقل 5G” فرانسه به صورت زنده پخش خواهد شد. Orange، اپراتور رسمی بازی ها، 12 ایستگاه 5G را در امتداد رودخانه سن برای ایجاد شبکه راه اندازی خواهد کرد. سامسونگ می گوید که مسابقه قایقرانی در مارسی را با استفاده از همان شبکه 5G و نصب تلفن های Galaxy S24 Ultra در هر قایق نیز پخش خواهد کرد.

استفاده از Galaxy S24 Ultra برای پوشش افتتاحیه المپیک تابستانی پاریس

جالب است بدانید که سامسونگ برای این مراسم خاص از گلکسی زد فولد 6 استفاده نخواهد کرد. گلکسی زد فولد 6 احتمالاً در تاریخ 10 جولای، 16 روز قبل از مراسم رونمایی، رسما معرفی خواهد شد.

با این حال، این تعجب آور نیست زیرا گوشی های تاشو به اندازه گوشی های پرچمدار بادوام نیستند. همچنین، بعید است که گلکسی زد فولد 6 با ارتقاء دوربین عرضه شود. گلکسی اس 24 اولترا حداقل تا سال آینده عنوان بهترین گوشی هوشمند سامسونگ برای گرفتن عکس و فیلم را حفظ خواهد کرد.

رویداد Unpacked که در آن سامسونگ از گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی واچ 7، گلکسی بادز جدید و گلکسی رینگ رونمایی خواهد کرد، احتمالا در پاریس، جایی که بازی های المپیک برگزار می شود، برگزار خواهد شد.

انتظار می رود Galaxy Ring در رویداد مورد انتظار Galaxy Unpacked بیشترین توجه را به خود جلب کند. سامسونگ احتمالاً پس از آغاز بازی‌های المپیک، ابزارهای پوشیدنی را همراه با سایر محصولات جدید در فرانسه تبلیغ خواهد کرد.