کاربر سامسونگ با تیم +Samsung Care (گارانتی اشتراکی سامسونگ) تماس گرفت و حتی با وجود اینکه آن‌ها اعتراف کردند که این نقص در تولید بوده‌ است، از تعویض دستگاه امتناع کرده‌اند. سامسونگ اصرار دارد که دستگاه پس داده شود و کاربر دوباره آن را بخرد. این امر سبب می‌شود تخفیف‌هایی که خریداران در زمان پیش‌خرید دریافت کرده‌اند، باطل شود.

کاربر گوشی خود را با قفل اپراتور T-Mobile از وبسایت رسمی سامسونگ خریداری کرده‌ است. بنا به گفته‌ی سامسونگ، از آنجا که این گوشی از طریق اپراتور T-Mobile تأمین می‌شود، مسئولیت آن بر‌عهده‌ی اپراتور است. بااین‌حال تا زمانی که مشکل نمایشگر مشمول گارانتی سامسونگ باشد، مسئولیت آن بر‌عهده‌ی سامسونگ قرار دارد و طبق گفته‌ی صاحب دستگاه، هیچ کاری انجام نشده‌ است که گارانتی را باطل کند.

یکی دیگر از صاحبان گلکسی S24 اولترا در شبکه‌ی اجتماعی ردیت گفته که با باگ مشابهی در نمایشگر گوشی مواجه شده و سامسونگ مسئولیتی بر عهده نگرفته‌ است و این مشکل را مربوط به اپراتور ورایزن می‌داند.

بعد از مراجعه به چندین شعبه‌ از فروشگاه‌های ورایزن، یکی از نمایندگان این شرکت به کاربر گفته که ورایزن هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا «از هر مسئولیتی در قبال ارائه‌ی گارانتی خلاص شود.»

مقاله‌های مرتبط

اپراتورها به خریداران پیشنهاد کرده‌اند که گوشی معیوب خود را بازگردانند و گوشی جدیدی خریداری کنند که در‌ این‌ صورت مشتریان هر‌گونه تخفیفی را که هنگام پیش‌خرید گوشی سامسونگ دریافت کرده‌اند، از دست می‌دهند. علاوه بر این برخی از اپراتور‌ها هزینه ۵۰ دلاری را برای پس‌ گرفتن کالا اعمال می‌کنند.

خطوط یادشده تنها بر نمایشگر برخی از مدل‌های گلکسی S24 اولترا که توسط اپراتورهای ایالات متحده فروخته می‌شوند، ظاهر شده‌اند و تا‌ کنون گزارشی از کاربرانی که گوشی خود را بدون قفل اپراتور تهیه کرده‌اند، نیامده‌ است. سامسونگ امسال قیمت گوشی مدل اولترا را ۱۰۰ دلار بیشتر از قبل کرد.