سامسونگ امروز گوشی اقتصادی گلکسی F15 را رونمایی کرد. این گوشی از نمایشگر ۶٫۵ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح +Full HD بهره می‌برد. پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس با رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی در دل گلکسی F15 5G قرار گرفته‌اند.

گوشی‌های سری F سامسونگ طرفداران زیادی در هند دارند و به‌نوشته‌ی رسانه‌ی Republic به‌نقل از آدیتیا بابار، معاون سامسونگ در هند، غول کره‌ای انتظار دارد دو‌میلیون دستگاه از گوشی اقتصادی گلکسی F15 درعرض ۱۲ تا ۱۵ ماه بفروشند.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های گوشی گلکسی F15 که آن‌ را به یکی از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ تبدیل می‌کند، وعده‌ی به‌روزرسانی چهارساله‌ی اندروید است. انرژی این گوشی را باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از توان ۲۵ وات تأمین می‌کند.

سامسونگ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر الکترونیکی و دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در گلکسی F15 استفاده کرده است که درکنار دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن، وظیفه‌ی ثبت عکس‌ها و فیلم‌ها را برعهده دارند.

مقاله‌های مرتبط

به‌لطف تراشه‌ی امنیتی Knox Vault، گوشی گلکسی F15 از امنیت بیشتری از گوشی‌های اقتصادی رقبا بهره می‌برد. این گوشی از نسل پنجم وای‌فای و بلوتوث ۵٫۳ و NFC هم پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی F15 در نسخه‌ی پایه‌ی رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی ۱۹۳ دلار است که درمقایسه‌با قیمت گوشی برخ برندهای دیگر مقرون‌به‌صرفه‌تر به‌شمار می‌رود.