جی بی ال Bar 1300ج آزمایش قرار گرفته است.  ساندبار 1300 یک مدل پریمیومی جدید این شرکت است که دارای شش درایور و کانال 11.1.4 است.

در کنار ساندبار جدید، خریداران همچنین یک بلندگوی فراگیر بی‌سیم قابل جدا شدن و یک ساب ووفر بی‌سیم 10 اینچی نیز دریافت می‌کنند. کل خروجی بلندگوهای جدید 1170 وات است که از صدای فراگیر Dolby Atmos و DTS:X 3D نیز پشتیبانی می کند.

جدا از مشخصات، ساندبار جدید با برخی از ویژگی‌های خوب وارد بازار می‌شود. این شامل فناوری MultiBear JBL است که به ارائه تجربه ای همه‌جانبه کمک می کند. به طور مشابه، فناوری PureVoice را ارائه می دهد که صدای واضح تری را در هنگام بلند بودن جلوه های صوتی به ارمغان می آورد. جدا از همه اینها، 1300 از Dolby Atmos پشتیبانی می کند و از دستیارهای صوتی مانند سیری، دستیار گوگل یا الکسا پشتیبانی دارد. برای اتصال، شامل Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax، بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از برنامه JBL One برای سفارشی‌سازی EQ است.

ساندبار JBL Bar 1300 در هند با برچسب قیمت اولیه 1,49,999 روپیه معرفی شده است.

جی بی ال Bar 1300 به بازار رسید

در اخباری مرتبط اوایل این ماه، JBL از عرضه هدفون های Tune Buds  و Tune Beam به بازار خبر داد. این برند همچنین اعلام کرد که قیمت پایه این هدفون ها بالای 5000 روپیه خواهد بود. در حال حاضر، این برند بالاخره از تاریخ عرضه هدفون ها رونمایی کرده است.

JBL قرار است جدیدترین هدفون های خود را در 21 ژوئن عرضه کند. برای اینکه جزو اولین کسانی باشند که آن‌ها را تجربه می‌کنند، افراد علاقه‌مند می‌توانند به آمازون مراجعه کرده و گزینه «به من اطلاع بده» را انتخاب کنند تا در صورت در دسترس بودن، اعلان‌های فوری را دریافت کنند.

Tune Buds از JBL دارای طراحی بدون ساقه و بیضی با لوله های بیضی شکل است که به راحتی در گوش قرار می گیرد. با درایور 10 میلی‌متری و صدای باس خالص JBL، کیفیت صدای چشمگیری را ارائه می‌کنند. از سوی دیگر، Tune Beam از طراحی ساقه پیروی می کند و همچنین شامل لوله های بیضی شکل برای تناسب راحت گوش است. جدا از این تفاوت‌های طراحی، هر دو مدل هدفون مشخصات مشابهی دارند.

هر دو هدفون JBL Tune Buds و Tune Beam اتصال قابل اعتمادی را از طریق بلوتوث 5.3 ارائه می‌کنند و از صدای LE پشتیبانی می‌کنند که منجر به کاهش تأخیر و بهبود کیفیت صدا می‌شود. ویژگی حذف نویز فعال (ANC) به طور موثر نویزهای خارجی ناخواسته را مسدود می کند و به شما امکان می دهد یک تجربه موسیقی فراگیر و بدون حواس پرتی را تجربه کنید. فناوری محیط هوشمند به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به برداشتن هدفون از محیط اطراف خود آگاه باشند.

هر دو مدل هدفون مجهز به فناوری 4 میکروفون، کیفیت تماس واضح را حتی در محیط‌های پر سر و صدا تضمین می‌کنند و تداخل نویز پس‌زمینه را به حداقل می‌رسانند. این هدفون ها با عمر باتری تا 8 ساعت با یک بار شارژ و 40 ساعت اضافی ارائه شده توسط کیس شارژ همراه، زمان پخش طولانی‌تری را ارائه می‌کنند. برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت شرکت سازنده مراجعه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید