لنوو از دسکتاپ All-in-one (AIO) آینده YOGA 27 2023 رونمایی کرد که قرار است در اواسط سپتامبر عرضه شود. نکته قابل توجه این بوده که این نسخه به جای 4K قبلی دارای صفحه نمایش با وضوح 2K است که احتمالاً نشان دهنده قیمت مقرون به صرفه تری می باشد. با وجود تغییر رزولوشن، مدل جدید دارای برخی ویژگی های جالب هم است.

دسکتاپ YOGA 27 2023 AIO از پردازنده قدرتمند 80 واتی AMD Ryzen 7 7840H بهره گرفته که توسط حافظه داخلی LPDDR5-6400 در پیکربندی های 16 و 32 گیگابایتی پشتیبانی می شود. دسکتاپ همچنین از اسلات دوگانه M.2 SSD حافظه پشتیبانی کرده که زمان راه‌اندازی سریع و فضای ذخیره‌سازی کافی را تضمین می‌کند.

لنوو دو نوع ارائه می دهد: یک نسخه گرافیکی یکپارچه مناسب برای استفاده روزانه و یک نسخه جایگزین با کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4050، که وظایف گرافیکی فشرده و بازی‌های سبک بالقوه را انجام می دهد.

دسکتاپ AIO دارای یک صفحه نمایش 27 اینچی با طراحی مدرن و حاشیه باریک با وضوح حداکثر 2560 در 1440 است. صفحه نمایش دقت رنگ را حفظ می کند و 95درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و از تصاویری پروضوح اطمینان می دهد. با نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز، با روشنایی 350 نیت، برای اکثر وظایف به خوبی جواب می‌دهد.

Lenovo هاب اتصال را برای سیستم تضمین می کند و یک پورت USB-C برای انتقال سریع داده و پورت شارژ 95 وات ارائه می دهد. دسکتاپ شامل پورت های USB-A، خروجی DP و یک پورت اترنت RJ45 می شود که مجموعه ای کامل از گزینه های اتصال را رقم می زند. انتظار می رود سیستم صوتی شامل یک بلندگوی 10 واتی با پشتیبانی از Dolby Atmos شود.

لنوو YOGA 27 2023 از راه رسید

 

در دیگر خبرها لنوو پیشتر اولین کنسول بازی دستی خود را با نام Legion Go در رویداد IFA 2023 معرفی کرد. آنها همچنین تعدادی لوازم جانبی را برای کنسول عرضه کردند، از جمله عینک Legion و هدفون لنوو Legion E510 7.1 (یا بهتر است بگوییم Lenovo Legion E510 7.1 RGB بازی همانطور که Lenovo دوست دارد آن را نامیده شود) هدفون درون گوش.

ما Legion Glasses را در یک داستان جداگانه پوشش داده‌ایم در حالی که در اینجا نگاهی دقیق‌تر به هدفون لنوو E510 7.1 RGB Gaming خواهیم انداخت. همانطور که از نام آن مشخص است، E510 7.1 هدفون درون گوش بوده که برای گیمرها طراحی شده است. آنها دارای صدای فراگیر 7.1 بدون درایور هستند، از این رو پسوند 7.1 در نام قرار می گیرد و درایورهای آرمیچر 10 میلی متری که ادعا می شود باس قدرتمند، میانه های متعادل و ارتفاع واضح را ارائه می دهند.

این هدفون می تواند در محدوده فرکانس 50 هرتز تا 10 کیلوهرتز کار کند و طول کابل آن 150 سانتی متر است. وزن آن تنها 26 گرم بوده و دارای یک میکروفون سیلیکونی آنالوگ تک جهتی است. برای کسانی که نمی دانند، میکروفون همه جهته میکروفونی است که برای دریافت صدا از همه طرف های میکروفون طراحی شد، به این معنی که یک بلندگو می تواند از هر جهت با میکروفون صحبت کند و می تواند صدا را ضبط نماید.

این هدفون همچنین دارای یک کنترلر درون خطی چند منظوره برای تنظیم سریع صدا و پخش است. این کنترلر همچنین دارای یک نوار RGB نورپردازی بوده که می تواند مطابق با تنظیمات بازی شما همگام شود.

در مورد دیگر جنبه های طراحی، هدفون ها خیلی زرق و برق دار نیستند، اما طراحی زاویه ای برای گوشی ها و کنترلر دارند. آنها با لنوو Legion Go و همچنین سایر دستگاه های قابل حمل با درگاه USB-C سازگار هستند. در مورد قیمت، هدفون Legion E510 7.1 RGB Gaming In-Ear در اکتبر 2023 با قیمت 49.99 یورو در دسترس خواهد بود. در اخباری مرتبط اوایل امروز، لنوو کنسول بازی دستی Legion Go را برای رقابت با رقبایی مانند Steam Deck و ASUS ROG Ally معرفی کرد. علاوه بر کنسول دستی، این برند یک لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند پرچم‌دار جدید به نام Legion 9i را معرفی کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید