ساندبار JBL Bar 1000 برای خرید از وب سایت رسمی JBL با قیمت 1,09,999 روپیه در دسترس است که قیمتی با تخفیف از قیمت خرده فروشی 1,20,000 روپیه است.

ساندبار JBL Bar 1000 دارای دو بلندگوی فراگیر و یک ساب ووفر بی سیم است. مجموع توان خروجی سیستم به 880 وات می رسد. خروجی ساندبار 440 وات، خروجی دو بلندگوی فراگیر 70 وات و خروجی ساب ووفر 300 وات است.

با 2 درایور فعال در ساندبار و دو درایور دیگر در بلندگوهای جداشدنی، در صدای سه بعدی با کیفیت سینما غوطه ور شوید. این سیستم صوتی Dolby Atmos و DTS:X واقعی را همراه با Multibeam برای تجربه صدای فراگیر سه بعدی پیشرفته ارائه می دهد. این سیستم صوتی با کاهش سیم‌های اضافی و اتصالات برق به مشکل برخورد می‌کند. فقط می توانید دو بلندگوی جداشدنی را پشت سر خود قرار دهید و سیستم صوتی را آماده کنید.

با دسترسی به بیش از 300 سرویس پخش آنلاین موسیقی از طریق AirPlay، Alexa MRM، و Chromecast داخلی، از تمام محتوای صوتی مورد علاقه خود، رادیو اینترنتی و پادکست ها با کیفیت بالا لذت ببرید. اتصال Wi-Fi همچنین به‌روزرسانی خودکار نرم‌افزار را امکان‌پذیر می‌کند، بنابراین می‌توانید از آخرین ویژگی‌ها نیز لذت ببرید.

بیس هیجان انگیز و دقیق ساب ووفر 10 اینچی به هیجان فیلم های اکشن و موسیقی شدید می افزاید. فناوری تقویت گفتگوی PureVoice از یک الگوریتم منحصربه‌فرد برای بهینه‌سازی وضوح صدا استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که هرگز یک کلمه از یک دیالوگ را از دست نمی‌دهید، حتی زمانی که جلوه‌های صوتی در اوج هستند.

EQ را سفارشی کنید و همه بلندگوهای سازگار خود را با یک برنامه راحت کنترل کنید. برنامه JBL به شما کمک می کند تا نوار صوتی را به راحتی تنظیم کنید، تنظیمات را شخصی کنید و خدمات موسیقی یکپارچه را برای یافتن آهنگ های جدید مرور کنید. ویژگی کالیبراسیون صدا تضمین می کند که JBL Bar 1000 بهترین جلوه های فراگیر سه بعدی را برای هر چیدمان اتاق داخلی ارائه می دهد.

در اخباری مرتبط جدیدترین نسخه بلندگوهای Boombox 3 و Charge 5 شرکت JBL اکنون از اتصال بی سیم پشتیبانی می کند. اسپیکرهای قابل حمل Charge 5 و Boombox اکنون اتصال بهبود یافته و کاهش اختلالات هنگام پخش محتوا از دستگاه های تلفن همراه را ارائه می دهند. بلندگوهای جدید همچنین از صدای HD با پخش 24 بیت/ 96 کیلوهرتز پشتیبانی می کنند.

بلندگوهای قابل حمل Boombox 3 Wi-Fi و Charge 5 Wi-Fi شرکت JBL ابتدا در اروپا عرضه خواهند شد. جدا از اتصال وای فای، تفاوت کمی بین نسخه جدید اسپیکرها و نسل های قبلی وجود دارد. با برد گسترده Wi-Fi، اکنون می توانید دستگاهی را که نسبت به قبل از بلندگو دورتر است وصل کنید. این گجت‌ها اکنون از Apple AirPlay، Alexa MRM و Google Chromecast نیز پشتیبانی می‌کنند. این مدل‌ها همچنین از اتصال بلوتوث 5.3 و تنظیم خودکار برای صدای بهینه‌سازی و سایر موارد پشتیبانی می‌کنند.

Boombox 3 Wi-Fi دارای پنج بلندگو، یک ساب ووفر، دو توییتر و دو درایور میان رده است. این اسپیکر با Dolby Atmos سازگار بوده و با یک بار شارژ تا 24 ساعت پخش می شود. جی بی ال Charge 5 Wi-Fi دارای دو رادیاتور باس غیرفعال، یک توییتر و یک درایور گشت و گذار طولانی است. این اسپیکر با یک بار شارژ می تواند تا 20 ساعت کار کند. نسخه‌های Charge 5 و Boombox 3 Wi-Fi هر دو دارای پوشش مشکی هستند که با رنگ طلایی برجسته شده‌اند.

انتظار می رود اسپیکرهای جدید در روزهای آینده وارد بازار اروپا شوند. قیمت خرده فروشی Boombox 3 Wi-Fi 599 یورو است در حالی که Charge 5 Wi-Fi 249 یورو قیمت دارد. در حال حاضر هیچ نشانه ای در مورد جزئیات موجود بودن مدل ها در بازارهای دیگر وجود ندارد. در اخباری مرتبط ماه ها قبل شرکت‌های صوتی به موفقیت Nothing با زبان طراحی شفاف آن روی هدفون‌های بی‌سیم Ear (1) توجه می‌کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید