صرافی Erytron امکان معامله با بیش از 1000 ارز دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار داد. این پلتفرم مزیت رقابتی خود را در ارائه طیف گسترده ای از ارزهای رمزپایه ایجاد کرده است. این صرافی مدعی است که فاصله زمانی بین عرضه یک ارز دیجیتال جدید در صرافی های بین المللی و امکان خرید و فروش در پلتفرم اریترون وجود دارد. کمتر از 24 ساعت خوب.

از یک سو با گسترش روزافزون بازار ارزهای دیجیتال و پذیرش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و از سوی دیگر، اعمال تحریم های خارجی و عدم دسترسی به صرافی های بین المللی باعث رقابت در عرصه ارزهای دیجیتال شد. ارز داخلی تشدید می شود

در همین راستا پلتفرم های مبادلات ارزهای دیجیتال ایرانی با ارائه خدمات متنوع سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند.

اریترون یکی از صرافی های ارز دیجیتال در ایران است که امکان معامله طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود فراهم کرده است. این مجموعه علاوه بر خدمات صرافی معمول مانند امنیت، طراحی کاربرپسند، ارائه اپلیکیشن، بیش از 1000 ارز دیجیتال تایید شده را نیز فهرست کرده است.

از جمله این ارزهای دیجیتال می توان به PEPE وی خاطرنشان کرد که در ماه های اخیر توانسته رشد کند 6700 درصد تجربه کردن PEPE سایر ارزها مانند TENET و باب همچنین 2500 درصد و 7800 درصد رشد تجربه این سودآوری چشمگیر باعث افزایش محبوبیت ارزهای ذکر شده در ایران و جهان شده و افراد زیادی تمایل به معامله آنها را دارند.

ذکر این نکته ضروری است که کاربران باید با دانش کافی مبادلات ارزهای دیجیتال را آغاز کنند و از هیجان در این بازار پرهیز کنند.

از دیگر ارزهای مهم در صرافی Erytron می توان به ارزهای هوش مصنوعی Web3 و Metaverse اشاره کرد.

این صرافی همچنین فرصتی را برای علاقه مندان به آلت کوین ها، شاک کوین ها و … ایجاد کرده است تا بتوانند بدون توجه به محدودیت های جهانی مانند محدودیت های بایننس برای ایرانی ها و … به راحتی ارزهای دنیا را در این پلتفرم خریداری کنند.

انتقال رایگان دارایی ها از کوکوین به کیف پول

یکی از مهم ترین اخبار این روزها در بازار ارزهای دیجیتال، احراز هویت اجباری در KuCoin است که کاربران ایرانی را با مشکلات زیادی مواجه می کند. صرافی Erytron اعلام کرد که فرصتی ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند بدون پرداخت هزینه، دارایی های KuCoin خود را در این صرافی به کیف پول خود منتقل کنید. اگرچه به دلیل محدودیت های فنی شبکه انتقال، انتقال به شبکه Trc20 بدون هزینه امکان پذیر نیست اما کاربران ایرانی می توانند بدون کارمزد برای سایر ارزها به کیف پول Erytron خود منتقل کنید.

این پلتفرم صرافی ارز دیجیتال با سرعت بالای در دسترس شدن توکن های جدید سعی می کند یک مزیت رقابتی برای خود ایجاد کند تا کاربرانش بتوانند به محض درج شدن ارز، آنها را خریداری و استفاده کنند. این صرافی مدعی است فاصله زمانی بین عرضه ارز دیجیتال جدید در صرافی های بین المللی تا امکان خرید و فروش در پلتفرم اریترون کمتر از 24 ساعت است.

از دیگر ویژگی های این پلتفرم برای معامله گران می توان به توکن های ETF و تراکنش های دوطرفه اشاره کرد. از طریق تجارت دو طرفه، کاربران همچنین می توانند از سقوط در بازار ارزهای دیجیتال سود ببرند. همچنین با استفاده از توکن های ETF می توانید معاملات آتی و اهرمی را به صورت قانونی و بدون ریسک انحلال در پلتفرم ایرانی تجربه کنید.

«بهنام فروزنده» مدیرعامل اریترون تاکید کرد: این صرافی همواره سعی دارد با ارائه خدمات و امکاناتی مشابه و حتی بهتر از صرافی های ارزهای دیجیتال خارجی، معامله گران ایرانی را از هرگونه صرافی بی نیاز کرده و بستر مناسبی برای فعالیت آنها فراهم کند.

وی با اشاره به اهمیت به روز بودن و توسعه پلتفرم ها گفت: یکی از برنامه های آتی این صرافی ارائه API معاملاتی و شروع شرط بندی بر روی تعداد زیادی ارز رایج است که فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بلند مدت».