گوگل در حال آماده شدن برای معرفی سری گوشی های هوشمند پیکسل 8 است. اگرچه این شرکت هنوز تاریخ دقیق عرضه را تایید نکرده، اما اخبار اخیر حاکی از آن است که احتمالاً این گوشی‌های جدید در اواخر اکتبر عرضه خواهند شد.

قبل از رونمایی رسمی، برخی از افشاگریها به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد. یکی از جزئیات جالب این افشاگری ها آن است که سری پیکسل 8 ممکن است به کاربران اجازه دهد با استفاده از صدای خود به اعلان ها پاسخ دهند.

به گفته میشل رحمان، وقتی پیامی به گوشی شما می رسد، شما می توانید گوشی را برای ارسال پاسخ از طریق دستیار Google هدایت کنید. به عنوان مثال، «Hey Google, Reply». این یک فرمان نوع پیام را ارائه می کند و با استفاده از صدای خود به متن، می توانید یک پیام را پیش نویس کرده و با گفتن نام آن شخص، این مسئله را برای او ارسال کنید. این یک ویژگی مفید است زیرا برای پاسخ دادن نیازی به لمس گوشی ندارید. این شما را از دردسر باز کردن قفل گوشی و تایپ کردن برای پاسخ نجات می دهد.

رحمان همچنین می‌گوید که مشخص نیست این ویژگی در اولین عرضه گوشی وجود داشته باشد یا خیر. اما این ویژگی پاسخ ممکن است مدتی بعد در یک به‌روزرسانی برای تلفن‌های Google Pixel ارائه شود. در اخبار مرتبط، انتظار می‌رود که گوگل پیکسل 8 دارای ویژگی جدیدی به نام پاک‌کن صوتی جادویی باشد که به شما امکان می‌دهد نویز پس‌زمینه ناخواسته را از کلیپ‌های ویدیویی ضبط‌شده حذف کنید.

در دیگر خبرها برخی از لوازم جانبی تبلت گوگل پیکسل که هنوز عرضه نشده است از طریق سورس کد گوگل مشاهده شد. به نظر می رسد که این شایعات در مورد کیبورد و قلم برای تبلت را تایید می کند. گوگل پس از به نمایش گذاشتن تبلت پیکسل در I/O 2023 شروع به حذف آن کرد.

سری پیکسل 8 با ویژگی جذاب

تبلت گوگل با یک صفحه کلید و قلم اصلی عرضه می شود تا تطبیق پذیری آن را افزایش دهد. همچنین دارای یک پایه شارژ است که تبلت را به یک اسپیکر هوشمند تبدیل می کند. پیش بینی می شود گوگل پس از عرضه سیستم عامل اندروید 14 از لوازم جانبی بیشتری برای این تبلت رونمایی کند. با این حال از سورس کد گوگل نکاتی وجود دارد که لوازم جانبی جدید شامل صفحه کلید و قلم است. نام دو لوازم جانبی کیبورد برای تبلت پیکسل و قلم برای تبلت پیکسل است.

لوازم جانبی تبلت پیکسل قبلا توسط یک توسعه دهنده مشاهده شده بود. کشف جدید از برنامه نمایشی Pixel Retail بود. این مورد از طریق PixelSetupWizardOverlay APK قابل دسترسی هستند. این دو لوازم جانبی تحت عنوان محصولات در حال فروش Google دسته بندی می شوند.

اندروید 14 با بهبودهایی در ادغام صفحه کلید و قلم ارائه می شود. میان‌برهای صفحه کلید بیشتر و عملکردهای قلم اصلاح شده در اندروید 14 وجود دارد. این تبلت همچنین از قلم‌های USB 2.0 پشتیبانی می‌کند، حتی اگر تا به امروز مدل‌های مورد تایید گوگل وجود نداشته باشد. این حدس و گمان تنها به شواهدی از کد گوگل مربوط می شود و هیچ تصویری از هیچ یک از این دو لوازم جانبی دیده نشده است.

گوگل در حال رونمایی از مجموعه محصولات خود در مراسم پاییز خود است. برخی از مدل‌هایی که قبلاً برای عرضه در نظر گرفته شده‌اند، پیکسل 8، پیکسل 8 پرو و پیکسل واچ 2 هستند. باید دید که آیا تبلت پیکسل نیز از این قابلیت استفاده خواهد کرد یا خیر. در دیگر خبرها ماه گذشته، گوگل از اولین گوشی تاشو خود به نام Pixel Fold رونمایی کرد. این غول جستجو قبلاً فاش کرده بود که در واقع روی دومین گوشی تاشو کار می‌کرد که به بازار راه پیدا نکرد. اکنون دو مدیر محصول گوگل در مصاحبه ای با Engadget اطلاعات بیشتری در مورد جنبه های مختلف Pixel Fold فاش کرده اند.

منبع

به این پست امتیاز بدید