برخی از لوازم جانبی تبلت گوگل پیکسل که هنوز منتشر نشده اند، از طریق کد منبع گوگل مشاهده شده اند. به نظر می رسد که این شایعات در مورد کیبورد و قلم برای تبلت را تایید می کند. پس از نمایش تبلت پیکسل در I/O 2023، گوگل شروع به حذف تدریجی آن کرده است.

تبلت گوگل با یک صفحه کلید و قلم اصلی عرضه می شود تا تطبیق پذیری آن را افزایش دهد. همچنین یک پایه شارژ وجود دارد که تبلت را به یک اسپیکر هوشمند تبدیل می کند. انتظار می رود گوگل پس از عرضه سیستم عامل اندروید 14 لوازم جانبی بیشتری را برای این تبلت معرفی کند، البته کد منبع گوگل حاکی از آن است که لوازم جانبی جدید شامل صفحه کلید و قلم است. این دو لوازم جانبی Keyboard for Pixel Tablet و Pen for Pixel Tablet نام دارند.

لوازم جانبی تبلت پیکسل قبلا توسط یک توسعه دهنده مشاهده شده بود. کشف جدید از نسخه نمایشی Pixel Retail بود. آنها از طریق PixelSetupWizardOverlay APK در دسترس هستند. این دو لوازم جانبی در دسته محصولات گوگل برای فروش دسته بندی می شوند.

اندروید 14 با بهبودهایی در ادغام صفحه کلید و قلم عرضه می شود. اندروید 14 دارای میانبرهای صفحه کلید بیشتر و ویژگی های قلم بهبود یافته است. این تبلت همچنین از حافظه های USB 2.0 پشتیبانی می کند، حتی اگر هنوز مدل های مورد تایید گوگل وجود نداشته باشد. این حدس و گمان تنها بر اساس شواهدی از کد گوگل است و هیچ تصویری از هیچ یک از لوازم جانبی دیده نشده است.

گوگل از مجموعه محصولات خود در رویداد پاییزی خود رونمایی کرد. برخی از مدل‌هایی که قبلاً برای عرضه در نظر گرفته شده‌اند پیکسل 8، پیکسل 8 پرو و ​​پیکسل واچ 2 هستند. باید دید که آیا تبلت پیکسل نیز از این ویژگی استفاده خواهد کرد یا خیر. در اخبار دیگر، ماه گذشته گوگل از اولین گوشی تاشو خود با نام Pixel Fold رونمایی کرد. این غول جستجو قبلاً فاش کرده بود که در واقع روی دومین گوشی تاشو کار می‌کرد که نتوانست به بازار عرضه شود. اکنون، دو مدیر محصول گوگل در مصاحبه ای با Engadget اطلاعات بیشتری در مورد جنبه های مختلف Pixel Fold فاش کرده اند.

این مصاحبه نشان می دهد که گوگل پیکسل فولد چه تفاوتی با گلکسی زد فولد سامسونگ دارد. اولی دارای یک ضریب فرم فشرده با نسبت ابعاد گسترده تر است که شبیه پاسپورت است. هوانگ، یکی از مدیران محصول تیم پیکسل فولد، می گوید که گوگل قصد دارد نمایشگر خارجی گوشی تاشو را قابل استفاده کند تا کاربران بتوانند بدون نیاز به باز کردن دستگاه، مانند یک گوشی معمولی، از آن برای تعاملات سریع استفاده کنند. بر خلاف برندهای دیگر که بر روی صفحه نمایش داخلی تمرکز می کنند، غول جستجو ابتدا بر روی صفحه نمایش در فضای باز تمرکز می کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید