گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را در سال ۲۰۲۱ عرضه کرد که با استقبال زیادی همراه شدند. قیمت گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو زمان رونمایی ۹۰۰ دلار بود و حالا این گوشی پس‌ از گذشت دو سال از معرفی، با تخفیف ویژه به‌فروش می‌رسد.

فروشگاه اینترنتی Woot تخفیف ۵۱۲ دلاری روی قیمت گوشی پرچمدار دو سال پیش گوگل اعمال کرده است و آن را با قیمت ۳۸۷٫۴۹ دلار می‌فروشد. آمازون این گوشی را با تخفیف ۴۰۴ دلاری با قیمت ۴۹۵ دلار به فروش می‌رساند.

تخفیف عجیب پیکسل ۶ پرو باعث کاهش قیمت پیکسل 7a، گوشی میان‌رده‌ی سال ۲۰۲۲ گوگل هم شده است. پیکسل 7a با نمایشگر ۶٫۱ اینچی اولد و بدون دوربین تله‌فوتو عرضه می‌شود و نسبت به پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد.

مقاله‌های مرتبط

گوگل در پرچمدار سال ۲۰۲۱ خود از نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کرده و پیکسل ۶ پرو به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌ عریض مجهز است.

گوگل پیکسل ۶ پرو از پردازنده‌ی اختصاصی گوگل Tensor بهره می‌برد که همراه با رم ۱۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار می‌شود. باتری ۵٬۰۰۳ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۲۳ واتی، انرژی پرچمدار سال ۲۰۲۱ گوگل را تأمین می‌کند.