جمعی از مدیران مارکتینگ و بازاریابی اکوسیستم استارتاپی ایران، جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳، در کافه ایوان ربط در رویداد سوروسات که به میزبانی پیندو برگزار شده بود، شرکت کردند.

در این رویداد که با راهبری «آرش سروری» برگزار شد، مدیران مارکتینگ و بازاریابی در سخنانی کوتاه به مهم‌ترین مسائل روز این حوزه و چالش‌های پیش رو پرداختند. در حاشیه این رویداد فعالان کسب‌وکارهای مختلف به شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات میان‌رشته‌ای با یکدیگر توجه داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی پیندو، در این رویداد «نیما اشرف‌زاده»، مدیرعامل پیندو، ضمن تأکید بر اهمیت شبکه‌سازی و ارتباط مناسب میان فعالان اکوسیستم، برگزاری این سلسله رویدادها را یکی از مسئولیت‌های اجتماعی پیندو دانست و از همراهی اکوسیستم در این مسیر تشکر کرد.

در این مراسم، از «هادی مرادی»، «مینا حاجی»، «رضا قربانی»، «میلاد احرام‌پوش» و «حسین وحدانی» نیز در بخش رسانه و محتوای بازاریابی و «رضا شیرازی» برای یک دهه فعالیت در این حوزه با اهدای گل و کتاب تجلیل شد.

مجموعه رویدادهای سوروسات پیندو با هدف ارتباط بیشتر فعالان اکوسیستم به‌صورت مستمر برگزار می‌شود. پیش از این نیز رویداد روابط‌عمومی و رسانه از همین رویدادها در کافه ایوان ربط برگزار شده بود.