شب یلدا یکی از شب‌های سنتی بین ایرانیان است که به عنوان طولانی‌ترین شب سال و آغاز زمستان شناخته می‌شود. در این شب به‌خصوص اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند و این شب به یاد ماندنی را با گرفتن حافظ، خوردن شام، شیرینی و آجیل و همینطور خوش‌وبش با همدیگر جشن می‌گیرند. از دیگر آیین‌هایی که در شب یلدا انجام می‌شود می‌توان به روشن کردن آتش، قصه گویی و قصه خوانی، حافظ و شاهنامه خوانی و دیگر سرگرمی ‌های شب یلدا اشاره کرد.

تکنولایف به عنوان فروشگاه بزرگ اینترنتی و حضوری قصد دارد در این شب مهمان خانه‌های شما باشد. در این شب خاص و زیبا ما همچنان همراه شما هستیم. داخل سایت می‌توانید تنوع بالایی از لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، کنسول و لپ‌تاپ را برای خرید مشاهده کنید. در کنار این تنوع گسترده کالا در شب یلدا تخفیفات هیجان انگیزی هم داریم که به کمک آن‌ها می‌توانید کالای مورد نظرتان را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت از تکنولایف خریداری کنید.

برای سرگرمی و دریافت تخفیفات بیشتر نیز داخل سایت بازی متفاوتی برای شما طراحی کرده‌ایم. با ورود به سایت و کلیک روی بنر بازی انار می‌توانید وارد صفحه مخصوص بازی شب یلدای تکنولایف شوید.

با ورود به صفحه از شما خواسته می‌شود تا اطلاعات جزئی را وارد کنید و سپس کد دریافتی را داخل باکس بنویسید. در صفحه بعدی اناری قرار گرفته که 60 دانه دارد. داخل دانه‌ها گزینه‌های متنوعی مانند کد تخفیف، پوچ یا شانس قرعه کشی جایزه قرار گرفته است.

قوانین کلیک کردن روی دانه‌های انار به این صورت است که ابتدا می‌توانید تا 3 بار بدون انجام کار خاصی روی هرکدام از دانه‌ها که تمایل دارید کلیک کنید بعد از تمام شدن فرصت سه بار کلیک برای شانس مجدد در بازی باید از دوستانتان دعوت به همکاری و وارد کردن مشخصات لازم داخل بازی انار کنید. هر بار که هرکدام از دوستانتان با کد اختصاصی شما وارد بازی شوند 2 شانس دریافت می‎‌کنید؛ همچنین می‌توانید با تکمیل اطلاعات خود دو شانس دیگر نیز دریافت کنید. در دریافت شانس محدودیتی وجود ندارد و در صورت معرفی افراد بیشتر شانس‌های بیشتری برای شما ایجاد می‌شود. قسمت هیجان انگیز بازی این است که با دریافت 20 شانس کد تخفیف طلایی دریافت می‌کنید و با دریافت 60 شانس نیز در قرعه کشی کنسول شرکت داده خواهید شد.

در صورتی که تمایل به خرید با بهترین قیمت در کنار بازی را دارید؛ بهتر است هرچه زودتر وارد سایت تکنولایف شوید و شانس خود را امتحان کنید.