مجوز کسب

جواز کسب مجوزی رسمی است که سازمان‌های دولتی مربوطه آن را صادر می‌کنند. این جواز شرایط را برای انجام فعالیت‌های تجاری به‌صورت قانونی فراهم می‌کند. مجوز کسب بسیار مهم است، زیرا نشان‌دهنده مطابقت کسب‌وکار شما با قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود.

استاندارد ایزو

استانداردهای بین‌المللی ایزو به شرکت‌ها امکان خواهد داد تا فعالیت‌های خود را توسعه دهند و اثربخشی و کارایی بیشتری داشته باشند. افزایش کیفیت محصولات و خدمات و کاهش هزینه‌ها نیز از مزایای داشتن این استانداردها است. با اخذ ایزو در زمینه‌های مختلف اعتبار و شهرت بیشتری به‌دست می‌آید. برای این کار نیز می‌توانید به سایت فردا یا ثبت شرکت در ونک مراجعه کنید.

جواز وزارت صنعت و معدن

جواز صنعت و معدن مجوزی محسوب می‌شود که مراجع ذی‌صلاح آن را صادر می‌کنند. با داشتن این مجوز شرکت‌های صنعتی و معدنی فعالیت‌های خود را براساس استانداردها، قوانین و مقررات مربوطه شروع می‌کنند. احتمالا صاحبان این شرکت‌ها نیاز به مجوزهای دیگری از سازمان‌های دیگر داشته باشند؛ مجوزهایی مثل مجوز بهداشت. در این زمینه نیز سایت ثبت شرکت فردا را ببینید.

ثبت انواع اختراع

ثبت اختراع یعنی برای یک اختراع جدید حقوق مالکیت فکری ثبت می‌کنیم. اختراع یعنی راه‌حلی نوآورانه و قابل مشاهده و قابل اجرا به منظور حل یک مشکل یا پاسخگویی به یک نیاز. با انجام این کار تمامی حقوق انحصاری مربوط به استفاده، تولید، فروش و انتقال اختراع ثبت می‌شود.

ثبت شرکت سهامی عام

با ثبت یک شرکت سهامی عام، صاحبان آن خواهند توانست به انجام فعالیت‌های تجاری و صنعتی بپردازند. سرمایه این شرکت به شکل سهام تعریف شده است و صاحبان با خرید سهام، به عضویت این شرکت درمی‌آیند.

ثبت شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی خاص برای انجام فعالیت‌های خاص و محدود ثبت می‌شود. سرمایه این شرکت به‌صورت سهام قابل تقسیم است، اما برخلاف سهامی عام سهامداران آن افراد یا سازمان‌های مشخص با توانایی و صلاحیت خاصی در زمینه فعالیت شرکت هستند. ثبت شرکت فردا متعهد در ثبت تمامی انواع شرکت‌ها برای کسب‌وکارهای شما خواهد بود.

ثبت انواع موسسه

ثبت موسسه به معنای ثبت یک سازمان غیرتجاری مثل فعالیت‌های خیریه، فرهنگی، آموزشی و علمی است. هدف کسب سود نیست، بلکه ارائه خدمات عمومی محسوب می‌شود.

ثبت شرکت در امارات

برای ثبت شرکت در دبی نیز باید مراحلی را دنبال کنید از انتخاب نوع شرکت، ارسال مدارک از جمله پاسپورت، تهیه مقدر سرمایه‌اولیه موردنیاز تا دریافت ویزای کاری. پس از ثبت انواع شرکت می‎‌‌توانید فعالیت‌های تجاری موردنظر خود را انجام دهید و از حقوق مربوطه بهره‌مند شوید.

امارات از کشورهای عالی و مهم در زمینه تجارت محسوب می‌شود و با ثبت انواع شرکت در واقع شما به بازارهای بین‌المللی و فرصت‌های تجاری بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد. ثبت شرکت در دبی نیز مراحلی مشابه دارد.

ثبت برند در مادرید (اسپانیا)

برای این‌کار باید به دفتر ثبت برند در اسپانیا بروید و درخواست خود را اعلام کنید. آن‌ها قابلیت برند شما را بررسی می‌کنند. با ارسال مدارک و پرداخت هزینه درخواست شما به اجرا درمی‌آید و در صورت تایید گواهی ثبت شما صادر می‌شود. برای انجام راحت‌تر و سریع‌تر این کار حتما آن را به تیم متخصص موسسه حقوقی ثبت فردا بسپارید.

اینماد

اینماد، امنیت و اعتماد الکترونیکی کسب‌وکارهای اینترنتی را تایید می‌کند و باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست شود.

باید اشاره کنیم که تجربه و تخصص این شرکت آن را بسیار قابل اعتماد ساخته است و باید باور داشت که تمامی امور ثبتی به نحو احسن انجام می‌شوند.