موفقیت برندی چون boAT را می‌توان نتیجه‌ی تمرکز بر بازار هند و تثبیت جایگاهش به‌عنوان رهبر بازار با عرضه‌ی طیف وسیعی از پوشیدنی‌های مقرون‌به‌صرفه دانست. همین اواخر بود که این شرکت با عرضه‌ی حلقه‌ی هوشمند حدوداً ۱۰۸ دلاری، دامنه‌ی محصولات خود را به این گجت‌های نوظهور نیز گسترش داد.

جیتِش اوبرانی، مدیر تحقیقات بخش آمار دستگاه‌های قابل‌حمل و مصرف‌کننده IDC، معتقد است که حلقه‌های هوشمند از برند‌هایی مانند اوئرا، نویز، boAt و سرکیولار، می‌توانند آمار این فرم‌فکتور را در گزارش‌های آتی بیش‌تر و با این کار، برند‌های بزرگ فعال در این عرصه را به نوآوری مجبور کنند.

در‌ادامه‌ی فهرست منتشر‌شده‌ی IDC، می‌توان شیائومی را دید که با فروش ۱۱٫۶ میلیون دستگاه و کسب ۷٫۸ درصد از بازار، جایگاه سوم را ازآنِ خود کرده است. این شرکت با ۳۶٫۰ درصد افزایش، شاهد بیشترین رشد سالانه بین برند‌های ذکر‌شده در این گزارش بود.

سامسونگ و هواوی نیز به‌ترتیب با ۱۰٫۷ میلیون و ۸٫۵ میلیون دستگاه فروخته‌شده، جایگاه خود را در بین پنج برند برتر حفظ کردند؛ هرچند با وجود ثابت‌ماندن سهم ۷٫۲ درصدی کره‌ای‌ها از بازار، هواوی با اندکی کاهش، به سهم ۵٫۹ درصدی رضایت داد.