شیائومی به طور رسمی از Pad 6 Max در 14 آگوست همراه با Mix Fold 3 و Redmi K60 Ultra رونمایی می کند. Pad 6 Max سومین تبلت از سری Pad 6 است که بعد از نسخه Pad 6 و Pad 6 Pro قرار می گیرد. جزئیات مربوط به تبلت‌های جدید در فضای مجازی منتشر شده، اما شیائومی ویژگی‌های دوربین سلفی پد 6 مکس را در محتوا تبلیغاتی اخیر مورد اشاره قرار داده است.

همانطور که شیائومی اعلام کرد، پد 6 مکس از “حفاظت هوشمند حریم خصوصی” در دوربین جلو برخوردار است. دو ویژگی سخت افزاری جدید برای کمک به محافظت از حریم خصوصی شما دارد: سنسور ToF جلو و چراغ نشانگر مجوز.

سنسور ToF جلو از نظارت بر حضور پشتیبانی می‌کند، به این معنی که وقتی به آن نزدیک می‌شوید صفحه نمایش روشن می‌شود و هنگام ترک آن خاموش می‌شود. این به جلوگیری از دسترسی افراد به تبلت شما بدون اجازه کمک می کند.

از سوی دیگر، هنگامی که یک برنامه سعی می کند به مجوزهای حساس مانند دوربین دسترسی پیدا کند، چراغ نشانگر مجوز قرمز چشمک می زند. این به شما اطلاع می‌دهد که برنامه در تلاش است به داده‌های خصوصی شما دسترسی پیدا کند و شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا اجازه بدهید یا خیر. با تکمیل مشخصات، Pad 6 Max یک تبلت قدرتمند با صفحه نمایش 14 اینچی بزرگ است. این دستگاه از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 نیرو گرفته و دارای باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی و شارژ معکوس 33 واتی است. این دستگاه همچنین دارای سیستم هشت بلندگو و تراشه مدیریت باتری Surge G1 شیائومی است.

شیائومی پد 6 مکس با ویژگی منحصربفرد

علاوه بر این، پد 6 مکس با در نظر گرفتن مصرف محتوا و بهره‌وری طراحی شده است. شیائومی می‌گوید به لطف ویژگی‌هایی مانند WPS Office PC for Pad و ویژگی اصلی صفحه‌نمایش تقسیم چهار پنجره، تجربه‌ای در سطح رایانه شخصی ارائه می‌کند. قیمت و زمان عرضه این دستگاه در مراسم رونمایی فردا اعلام خواهد شد.

در اخباری مرتبط شیائومی پد 6 مکس قرار است 14 آگوست در چین معرفی شود. این سومین تبلت از سری پد 6 بوده و قبل از آن مدل های Xiaomi Pad 6 و Pad 6 Prov رونمایی شدند. شیائومی چند پست Weibo برای تایید ویژگی های کلیدی تبلت منتشر کرده است. به گفته این برند، شیائومی پد 6 مکس به یک پنل LCD بزرگ 14 اینچی مجهز خواهد شد. سایز صفحه نمایش معادل یک نوت بوک قابل حمل بوده و 62 درصد بزرگتر از صفحه نمایش 11 اینچی پد 6 و پد 6 پرو است. شیائومی وضوح صفحه نمایش دستگاه را فاش نکرد. اما انتظار داریم نرخ نوسازی 144 هرتز داشته باشد.

تایید شده که این تبلت دارای پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است، همان تراشه ای است که پد 6 پرو به آن مجهز شد. به گفته این شرکت، دستگاه به یک منطقه اتلاف گرمای عظیم 15839 میلی‌متر مربع مجهز شده و می‌تواند بازی‌های سنگین را به سادگی اجرا کند.

پد 6 مکس با یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که طبق گزارش ها از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. این شرکت تأیید کرد که از شارژ معکوس 33 واتی نیز پشتیبانی می کند، به این معنی که می توان از آن برای شارژ کردن دستگاه های دیگر استفاده کرد. تراشه مدیریت باتری Surge G1 شیائومی نیز در داخل دستگاه وجود دارد. مطابق با نام تجاری، به طور موثر فرسودگی باتری را به تاخیر می اندازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید