شرکت شیائومی به تازگی مدل جدیدی از سری شیائومی 14 را معرفی کرد که به عنوان 14 سیوی شناخته شده و باید آن را نسخه جهانی سیوی 4 پرو دانست.

شیائومی اخیراً از گوشی Xiaomi 14 Civi رونمایی کرده که نشان دهنده اولین عرضه جهانی سری Civi است که قبلاً فقط در چین عرضه می‌شد. این گوشی هوشمند خود را به عنوان یک رقیب در بخش میان رده سطح بالا قرار می دهد و بازیکنان مطرحی مانند OnePlus 12R و iQOO 12 را هدف قرار داد.

شیائومی 14 سیوی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با وضوح 1236 در 2750 پیکسل است که تصاویری واضح 1.5K را ارائه می دهد. این نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز یک تجربه کاربری روان را نوید می دهد که هم برای مصرف محتوا و هم برای تولید محتوا به خوبی ارائه می شود. در بخش فنی، انتظار می‌رود این گوشی از چیپست کوالکام Snapdragon 8s Gen 3 استفاده کند، پردازنده‌ای توانا که برای ارائه عملکرد قوی برای کارهای روزمره و حتی برخی بازی‌های سبک طراحی شده است. شیائومی این را با رم LPDDR5X برای انتقال سریعتر داده و حافظه فلش UFS 4.0 برای زمان بارگذاری سریعتر برنامه و پاسخگویی کلی سیستم تکمیل می کند.

شیائومی 14 سیوی را به یک سیستم همه کاره دوربین سه گانه در عقب مجهز می کند. سنسور اصلی دارای رزولوشن بالای 50 مگاپیکسلی است که احتمالاً از فناوری binning تصویر برای ثبت عکس‌های با نور و جزئیات استفاده می‌کند. همراه این یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی است که توانایی دستیابی به عکس های زوم شده را بدون کاهش کیفیت قابل توجه ارائه می دهد. سیستم دوربین عقب یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض است که برای ثبت مناظر وسیع و عکس‌های گروهی ایده‌آل است.

در جلو، این گوشی با سیستم دوربین سلفی دوگانه، همه چیز را یک قدم جلوتر می‌برد. هر دو سنسور جلو دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی هستند که برای کاربرانی که سلفی‌های باکیفیت و تماس‌های ویدیویی را در اولویت قرار می‌دهند، ارائه می‌کنند.

Xiaomi 14 Civi دارای یک باتری با ظرفیت مناسب 4700 میلی آمپر ساعتی است که می تواند یک روز کامل شارژ را با استفاده متوسط ​​به کاربران ارائه دهد. مکمل این شارژر سریع 67 واتی است که به کاربران این امکان را می دهد تا در صورت نیاز به سرعت باتری خود را شارژ کنند. این گوشی دارای سیستم عامل HyperOS، رابط کاربری سفارشی این شرکت مبتنی بر اندروید است. ارائه یک تجربه آشنا و در عین حال شخصی سازی شده با ویژگی ها و بهینه سازی های بالقوه اضافه شده.

انتظار می رود شیائومی 14 سیوی در دو پیکربندی حافظه در دسترس باشد. 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم با 512 گیگابایت حافظه داخلی. محدوده قیمت پیش بینی شده بین 515 تا 575 دلار است. تبدیل آن به گزینه ای قانع کننده برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی هوشمند با ویژگی های غنی با قیمتی جذاب هستند. شیائومی 14 سیوی با عرضه جهانی خود این پتانسیل را دارد که بازار میان رده های بالا را متحول کند. ارائه ترکیبی قانع کننده از صفحه نمایش با کیفیت بالا، عملکرد قدرتمند، سیستم دوربین همه کاره و عمر باتری طولانی.

در دیگر خبرها شیائومی در نظر دارد بزودی نسل جدیدی از گوشی های تاشو خود را تحت عنوان میکس فلیپ و میکس فولد 4 معرفی کند. اکنون جزئیات تازه دردسترس قرار گرفت.

مدت زیادی است که در مورد ویژگی های دو گوشی تاشو Mix Fold 4 و Mix Flip می شنویم. شیائومی تا پایان ماه گذشته برای 8 علامت تجاری مرتبط با صفحه نمایش تاشو درخواست داد که هم شامل فلیپ و هم به سبک فولد می شود. این نشان دهنده بهبودهای احتمالی در مکانیسم تاشو فلیپ آینده شیائومی است.

انتظار می‌رود که Mix Fold 4 در سه ماهه سوم سال 2024، احتمالاً در ماه جولای یا آگوست، در چین عرضه شود. در حالی که برنامه چیز زیادی در مورد پیشرفت های شیائومی فاش نمی کند، نسل بعدی گوشی تاشو فولد، میکس فولد 4 پیشتر در پلتفرم صدور گواهی مشاهده شده است که برخی از جزئیات کلیدی را فاش می کند. طبق گواهی MIIT، این دستگاه از استاندارد NR SA/NR NSA/TD-LTE/LTE FDD/WCDMA/CDMA 1X/GSM پشتیبانی می کند.

همچنین از فناوری شبکه eMBB و اتصال ماهواره Tiantong برخوردار است. Mix Fold 4 به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهد شد. وقتی صحبت از شیائومی Mix Flip شد، این اولین دستگاه تاشو شرکت خواهد بود. این گوشی در پایگاه داده IMEI رویت شده است که نشان می دهد این گوشی در خارج از چین عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید