شیائومی رابط کاربری MIUI 14 را برای اکثر گوشی های واجد شرایط منتشر کرده است. اما این به‌روزرسانی برای همه دستگاه‌های برند چینی مبتنی بر اندروید 13 منتشر نشده است. برخی از گوشی‌های محبوب شیائومی این پوسته سفارشی را بر اساس اندروید 12 دریافت کردند.

در حالی که برخی از کاربران منتظر انتشار آپدیت اندروید 13 هستند، این شرکت نسخه آزمایشی MIUI بعدی مبتنی بر اندروید 14 را برای برخی از سه پرچمدار محبوب خود ارائه کرده است.

شیائومی رسماً اعلام کرده است که آزمایش‌کنندگان بتا اکنون می‌توانند MIUI مبتنی بر اندروید 14 را در شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و ​​شیائومی 12T دریافت کنند. جالب اینجاست که آپدیت مذکور هنوز برای پرچمدار قدرتمند این شرکت یعنی Xiaomi 13 Ultra در دسترس نیست.

در حال حاضر می توانید برای اضافه شدن به لیست آزمایش کنندگان بتا برای دریافت به روز رسانی MIUI 14.1 ثبت نام کنید. انتظار می رود نسخه پایدار این آپدیت در اواخر سال جاری منتشر شود.

شیائومی آپدیت آزمایشی اندروید 14 را تنها در اختیار دو هزار دارنده هر یک از دستگاه های واجد شرایط قرار می دهد و این افراد بر اساس اولویت انتخاب خواهند شد. توجه داشته باشید که فقط کاربران رام گلوبال شیائومی می توانند در لیست تستر اندروید 14 ثبت نام کنند.