از زمانی‌که یکی از دو شخصیت اصلی بازی GTA 6 به نام لوسیا در پشت میله‌های زندان در اولین تریلر بازی دیده‌ شده است، طرفداران این حدس‌و‌گمان را داشتند که آیا این بازی نوعی سیستم زندان را به‌نمایش می‌گذارد یا نه.

اکنون، طرفداران در سایت ردیت نظریه‌هایی داده‌اند. یکی از کاربران با پیشنهاد این که GTA VI باید شامل سیستم زندان مورداستفاده در بخش آنلاین بازی باشد، بحث را شروع کرد.

یکی از کاربران ردیت می‌گوید: «فکر می‌کنم سیستم زندان شبیه (بازی) Star Citizen جالب باشد؛ توانایی فرار از زندان و انجام مأموریتی برای حذف جایزه‌ی دستگیری خود با هک‌کردن سیستم پلیس یا موارد دیگر.»

با‌این‌حال، برخی از کاربران فکر می‌کنند که سیستم زندان ممکن است پس از چندین بار زندانی‌شدن خسته‌کننده شود. اگر قرار بر وجود سیستم زندان باشد، بازیکنان باید به‌ندرت با این موقعیت‌ها روبه‌رو شوند و برای رهایی از زندان با مشکلات مختلفی مواجه شوند.

مقاله‌های مرتبط

در‌حالی‌که مخالفت‌هایی علیه این نظریه وجود دارد، بسیاری معتقدند اگر راک‌استار گیمز بخواهد، می‌تواند سیستم زندان خوبی بسازد. آن‌ها می‌گویند این ایده‌ی عالی و سرگرم‌کننده‌ای است.

نگرانی طرفداران این است که با اضافه‌شدن زندان، GTA VI بیشتر شبیه شبیه‌ساز باشد تا عنوان اکشن آرکید که همه‌ی ما به آن عادت کرده‌ایم. تقریباً همه موافق هستند که شاید دیدن لوسیا در زندان در ابتدای بازی، دلیل خوبی برای این نظریه باشد.