دیجی کالا دهمین فروش ویژه سالانه کتاب خود را از امروز، 18 مه آغاز می کند. بیش از 200000 عنوان کتاب در دسته بندی های مختلف با تخفیف ویژه در این طرح موجود است.

دهمین سال متوالی فروش ویژه کتاب فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از امروز با عنوان «سفر بین خطوط» و با تخفیف‌های ویژه آغاز می‌شود.

از 18 تا 31 مه، دیجی کالا بیش از 200000 کتاب از صدها ناشر معتبر در گروه‌های مختلف از تاریخ و جغرافیا گرفته تا زندگی‌نامه، دایره‌المعارف، شعر، رمان، کمیک، فلسفه، جامعه‌شناسی، ارتباطات، روان‌شناسی، کودکان و نوجوانان و حتی پیشنهاد ارائه می‌کند. کتاب های درسی و کمک آموزشی امروزه کاربران می توانند کتاب به زبان فارسی و کتاب به زبان های مختلف خارجی را با تخفیف های متنوع تا 50 درصد خریداری کنند.

یکی دیگر از ویژگی های خرید در طرح فروش ویژه کتاب دیجی کالا این است که هزاران عنوان از این کتاب ها با امکان تحویل فوری ارسال می شود تا علاقه مندان به کتاب بتوانند در اسرع وقت به کتاب های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.

علاقه مندان به بازار نشر می توانند به راحتی کتاب هایی را که در برخی شهرها کمیاب هستند از ناشران مطرح کشور مانند چشمه، نیلوفر، نگاه، نارنجی، عقات و … خریداری کنند.

دیجی کالا در طرح ویژه کتاب فروشی خود تمامی کتاب ها را به تمام نقاط جغرافیایی کشور تحویل می دهد و با تخفیف ویژه ای که برای این کتاب ها در نظر گرفته است، امکان خرید بیشتر را برای کاربران فراهم کرده است. افزایش تقاضای کتاب و افزایش میزان مطالعه در کشور یکی از اهدافی است که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا هنگام فروش ویژه کتاب به دنبال آن است.

استقبال بی نظیر مشتریان از دوره های گذشته فروش ویژه کتاب دیجی کالا نشان می دهد که هر ساله مشتریان این بازار علاقه مند به خرید آنلاین کتاب های مورد علاقه خود هستند. شرایط مناسب برای خرید اینترنتی، خرید با تخفیف و امکان انتخاب بین دویست هزار جلد کتاب، فرصتی بی نظیر را برای دوستداران کتاب فراهم می کند.

شما می توانید در جریان فروش ویژه کتاب دیجی کالا، خریدهای خود را از این فروشگاه اینترنتی انجام دهید و حتما سفری هیجان انگیز را در میان ردیف کتاب های مورد علاقه خود داشته باشید.