پیش‌فروش پرچمدارهای گوشی سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۴ Galaxy S24 در چند فروشگاه بزرگ آنلاین کشور شروع شده است. دیجی‌کالا و تکنولایف دو مورد از این فروشگاه‌ها هستند که طی چند روز کاری، سفارش‌ها را به دست مشتریان می‌رسانند.

دیجی‌کالا در حال حاضر اعلام کرده که تا ۳ روز کاری دیگر این گوشی را به دست طرفداران سامسونگ می‌رساند و تکنولایف نیز زمان تحویل کالا را ۴ روز برآورد کرده است. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی دیگر نیز مدت‌زمان بلندتری را برای فروش گوشی کلکسی اس ۲۴ و تحویل کالا به مشتریان در نظر گرفته‌اند.

قیمت سری گوشی های گلکسی اس 24 سامسونگ در ایران

در حال حاضر قیمت این گوشی در بازار متغیر است. در ادامه رقم‌های تعیین شده برای پرچمداران جدید سامسونگ را مرور خواهیم کرد.

قیمت اس 24 الترا در ایران

قیمت پیش فروش اس 24 الترا در ایران در تکنولایف ۷۳ میلیون تومان است. دیجی‌کالا قیمت اس 24 الترا در ایران را ۷۳ میلیون و پانصد هزار تومان برای فروش اعلام کرده است.

البته ناگفته نماند دیجی‌کالا در کنار این مدل از گوشی، گلکسی بادز ۲ پرو هم را به مشتریان اعطا می‌کند که به‌تنهایی ۵ میلیون تومان قیمت دارد. سایر فروشگاه‌های اینترنتی نیز این محصول را با قیمتی بین ۷۵ میلیون تا ۸۰ میلیون به فروش می‌رسانند و برخی مغازه‌ها نیز پیش‌فروش این گوشی را با حدود همین نرخ آغاز کردند.

قیمت اس 24 پلاس در ایران

قیمت پیش فروش اس 24 پلاس در ایران با حافظه ۲۵۶ و رم ۱۲ گیگابایت ۵۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در تکنولایف تعیین شده است. قیمت اس 24 پلاس در ایران دیجی‌کالا نیز ۵۸ میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شده است.

 قیمت اس 24 در ایران

قیمت پیش فروش اس 24 در ایران در سایت تکنولایف از ۵۲ میلیون و دویست هزار تومان است. در دیجی کالا این رقم به ۵۲ میلیون و پانصد هزار تومان می‌رسد.

قیمت اس 24 در ایران مدل ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت داخلی است و برای مدل بالاتر نرخ متفاوتی در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر گوشی گلکسی اس ۲۴ در بازار ایران وجود ندارد و علاقه‌مندان به گوشی‌های سامسونگ نباید فریب برخی از فروشندگان مبنی بر فروش گوشی گلکسی اس ۲۴ را بخورند. برخی سایت‌های اینترنتی پیش فروش انواع مدل‌های گلکسی اس ۲۴ را آغاز کردند و این کار در حالی انجام می‌شود که سامسونگ اعلام کرده گوشی‌ها را روز ۱۱ بهمن ماه به مشتریان تحویل می‌دهد. فروش زودتر از عرضه جهانی این کالا در ایران توسط فروشگاه‌های اینترنتی و برخی مغازه‌های فیزیکی رخ داده و مشخص نیست که گوشی گلکسی اس ۲۴ و انواع مدل‌های آن چطور زودتر از بازار جهانی سر از بازار موبایل ایران درآورده‌اند.

شما قصد خرید گوشی گلکسی اس ۲۴ را دارید؟ کدام مدل از این گوشی را می‌خواهید بخرید و به‌نظرتان قیمت کدام مدل با توجه به کارکرد گوشی Galaxy s24 منطقی‌تر است؟

سوالات متداول کاربران

آیا گلکسی اس ۲۴ در ایران عرضه شده است؟

خیر، هنوز این گوشی به طور رسمی در ایران عرضه نشده است.

آیا امکان کاهش قیمت پرچمداران جدید سامسونگ وجود دارد؟

معمولا در ابتدا گوشی‌های پرچمدار با قیمتی بالاتر عرضه می‌شوند و رفته رفته به ثبات می‌رسند. البته قیمت این گوشی‌ها وابستگی مستقیمی با نرخ دلار دارد.