اگر اهل ورزش کردن هستید یا صرفاً به‌دنبال یک گجت پوشیدنی با قیمت مناسب می‌گردید تا هم از امکانات یک ساعت هوشمند بهره‌مند ببرید و هم وضعیت سلامت خود را پایش کنید، گلکسی فیت ۳ انتخابی خوب برای شما خواهد بود. این محصول اکنون در بازار کشورمان موجود شده و قابل خرید است.

سامسونگ گلکسی فیت ۳ در زمان نگارش این مطلب با قیمت حدود ۴٫۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد و قیمت جهانی ۵۵ دلار دارد.

به‌دلیل نوسانات قیمت ارز و تازه‌بودن گلکسی فیت ۳ در بازار کشور، این محصول با قیمتی بالاتر از قیمت جهانی به فروش می‌رسد و نمی‌توان درباره‌ی کاهش قیمت در آینده نظری داد.

گلکسی فیت ۳ با نمایشگر ۱٫۶ اینچی اولد (از نوع AMOLED) عرضه می‌شود و توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد. نمایشگر فیت ۳ نسبت به مدل نسل قبلی خود یعنی یعنی گلکسی فیت ۲، ابعاد بزرگ‌تری دارد و به سنسور نور هم مجهز است.

دو ویژگی جدید Galaxy Fit 3، به‌کارگیری آلومینیوم در ساخت بدنه‌ی ساعت و اضافه شدن سنسور فشارسنج (بارومتر) برای پایش ارتفاع و تشخیص زمین‌ خوردن است اما همچنان خبری از GPS در فیت ۳ نیست.

گلکسی فیت ۳ سامسونگ ۱۶ مگابایت رم و ۲۵۶ مگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و به باتری با ظرفیت ۲۰۸ میلی‌آمپرساعت مجهز است که طبق ادعای سامسونگ می‌تواند تا ۱۳ روز شارژدهی داشته باشد.

مدل جدید ساعت هوشمند سامسونگ در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و رزگلد به بازار عرضه شده است.

مقاله‌های مرتبط

اگر به‌دنبال خرید ساعت هوشمند هستید، بهتر است نگاهی به مهم‌ترین رقبای گلکسی فیت ۳ یعنی بند 8 پرو شیائومی یا مدل ارزان‌تر آن بند 8 شیائومی داشته باشید.