سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای چندین پرچم‌دار قدیمی‌تر خود، از جمله Galaxy Z Fold 3 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی در حال حاضر فقط در کره جنوبی ارائه می‌شود و در چند روز آینده در سطح جهانی در دسترس خواهد بود.

علاوه بر Z Fold 3، مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ که امروز به‌روزرسانی جدید را دریافت کردند، شامل گلکسی S21، Galaxy Z Flip 4، Galaxy Z Flip 3، Galaxy S22 و Galaxy Z Fold 4 می‌شوند.

حجم آپدیت One UI 6.1 برای Galaxy Z Fold 3 بیش از دو گیگابایت است. اگر این گوشی تاشو سامسونگ را دارید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات، صفحه به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download & Install، به‌روزرسانی را به‌زودی دریافت کنید.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید سامسونگ بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی موجود در گلکسی اس 24 را به گلکسی زد فولد 3 می‌آورد. این ویژگی‌ها شامل تولید عکس پس‌زمینه، خلاصه‌سازی متن و یادداشت، ترجمه همزمان در حین چت و تماس‌های صوتی، تند کشیدن دایره جستجو بر روی تصویر است. ، تصاویر را با هوش مصنوعی ویرایش کنید و صدا را در ضبط صدا به متن تبدیل کنید.

به‌روزرسانی One UI 6.1، علاوه بر ارائه قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، انیمیشن‌های روان‌تر و رفع مشکلات قبلی، ویژگی محافظت در برابر سوختن تصویر را در نمایشگرهای OLED به ارمغان می‌آورد.