OpenAI از قابلیت‌های صوتی و تصویری جدیدی برای ChatGPT رونمایی کرد. به‌عنوان مثال، اکنون می‌توانید مسائل ریاضی که به‌صورت کتبی نوشته شده‌اند را به این چت‌بات هوش مصنوعی ارائه کنید تا ChatGPT آن را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله حل کند.

بخشی از رویداد امروز OpenAI به قابلیت‌های جدید ChatGPT اختصاص داده شد. در ابتدا قابلیت‌های صوتی این چت‌بات نمایش داده شد و مهندسین OpenAI از آن خواستند تا یک داستان درباره ربات‌ها بسازد و آن را تعریف کند. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه در طول تعریف این داستان، «میرا موراتی»، مدیر ارشد فناوری OpenAI از آن خواست تا داستان را با صدای یک ربات واقعی تعریف کند و ChatGPT نیز بلافاصله صدای خود را تغییر داد.

علاوه بر این، هوش مصنوعی ChatGPT اکنون به دوربین گوشی کاربران نیز دسترسی دارد و می‌تواند براساس محتواهایی که از طریق دوربین تماشا می‌کند، وظایفی را انجام دهد. برای نمایش این قابلیت، تیم OpenAI معادله ریاضی را روی کاغذ نوشتند و آن را به ChatGPT نشان دادند تا به حل آن کمک کند. در پاسخ، ChatGPT به جای ارائه پاسخ نهایی، آن‌ها را راهنمایی کرد تا به‌صورت گام‌به‌گام پاسخ مسئله خود را پیدا کنند.

در حال به‌روزرسانی…