مجموعه جدید مایکروسافت ابزار خرید بر اساس هوش مصنوعی برای موتور جستجوی بینگ (بینگ) و ربات چت آن در نوار کناری مرورگر Edge (لبه، پایان) وارد شد.

ویژگی های جدید هوش مصنوعی در Bing و Edge

با وجود این ابزارها، غول مستقر در ردموند می‌تواند از قابلیت‌های ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی بینگ برای ایجاد راهنمای خرید در هنگام جستجوی کاربران برای موضوعاتی مانند «لوازم دانشگاه» استفاده کند. این ویژگی مایکروسافت می‌تواند محصولات را از هر دسته‌ای جمع‌آوری کند، مشخصات آن‌ها را فهرست کند تا بتوانید موارد مشابه را با هم مقایسه کنید و البته به کاربران اطلاع دهد که از کدام فروشگاه‌ها می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از سایت ها در حال حاضر راهنمای خرید محصولات مرتبط با تخصص خود را ارائه می دهند، باید دید که چگونه به این تغییر در موتور جستجوی بینگ مایکروسافت پاسخ خواهند داد. همچنین ممکن است گوگل و سایر شرکت ها در آینده ویژگی مشابهی را به کاربران خود ارائه دهند.

ویژگی دیگری که مایکروسافت از امروز در سطح جهانی عرضه کرده است، ارائه خلاصه بررسی محصول توسط هوش مصنوعی است. همانطور که کاملا واضح است، این ویژگی بررسی های آنلاین محصول را جمع آوری می کند و شما به سادگی می توانید آن را از چت بینگ درخواست کنید.

Price Match یکی دیگر از ویژگی هایی است که مایکروسافت در اختیار کاربران قرار داده است که از طریق آن می توانند از یک خرده فروش درخواست تطبیق قیمت کنند. در واقع با این ویژگی خرده فروشان می توانند قیمت محصولات خود را با رقبا مطابقت دهند.

راهنمای خرید Bing اکنون برای کاربران ایالات متحده در دسترس است و کاربران در سراسر جهان می توانند به این ویژگی در Edge دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت یکی از شرکت های بزرگی است که سرمایه گذاری زیادی روی هوش مصنوعی انجام داده است. اخیراً این غول مستقر در ردموند قابلیتی را برای یکی دیگر از محصولات خود یعنی LinkedIn ارائه کرده است که می تواند برای کاربران با استفاده از هوش مصنوعی پست بنویسد.