انتظار می‌رود سامسونگ تا پایان ماه جاری از جدیدترین تبلت‌های تب اس 9 خود رونمایی کند و قیمت‌های کانادایی این سه تبلت پیش از عرضه آن مشخص شده است.

شرکت فناوری چندملیتی کره جنوبی سامسونگ تایید کرده است که بیست و هفتمین رویداد Unpacked خود را در سئول، کره جنوبی در تاریخ 26 ژوئیه 2023 برگزار خواهد کرد و در میان لیست طولانی دستگاه هایی که انتظار می رود معرفی شوند، ما همچنین انتظار داریم سه دستگاه از آنها معرفی شوند. ارائه شود. همچنین دستگاه هایی از سری گلکسی تب اس 9 معرفی شده اند.

قیمت کانادایی سه تبلت آینده پیش از عرضه رسمی آنها، احتمالاً تا پایان ماه، مشخص شده است. این به‌روزرسانی جدید از SnoopyTech (@_snoopytech_)، یک صنعت داخلی در پلتفرم توییتر ارائه شده است. نکته حاکی از آن است که نسخه 8 گیگابایتی/128 گیگابایتی گلکسی تب اس 9 احتمالاً 1099.99 دلار کانادا و نسخه گلکسی تب اس 9 پلاس 12 گیگابایتی/256 گیگابایتی با قیمت 1349.99 دلار کانادا خواهد بود. مدل رده بالا، Galaxy Tab S9 Ultra با پیکربندی 12GB/256GB، قیمتی برابر با 1599.99 دلار کانادا دارد.

تمامی دستگاه‌های سری گلکسی تب اس 9 تاکنون چندین گواهینامه دریافت کرده‌اند و تقریباً احتمال می‌رود این دستگاه در ماه جاری عرضه شود. برخی از گواهینامه هایی که این سه دستگاه دریافت کرده اند عبارتند از: گواهینامه های IMDA، FCC، NBTC، TKDN، TDRA، TUV Rheinland و REL.

اکنون رندرهای گلکسی تب اس 9 پلاس به بیرون درز کرده است و از نظر طراحی، انتظار می رود تبلت های آینده کم و بیش شبیه به دستگاه های قبلی سری گلکسی تب اس 8 باشند. همچنین انتظار می‌رود تبلت‌های آینده قدرتمندتر و سریع‌تر از مدل‌های قبلی خود باشند و احتمالاً از نسل دوم چیپست اسنپدراگون 8 استفاده کنند.

با عرضه مورد انتظار، اطلاعات بیشتری در مورد تبلت ها و قیمت آنها برای ما فاش می شود و قابل تایید است. در اخبار مرتبط، سامسونگ به تازگی گوشی هوشمند میان رده مقرون به صرفه Galaxy M34 5G را در هند عرضه کرده است. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود، گلکسی M33 5G، به روز رسانی های هیجان انگیز زیادی دارد.

سامسونگ گلکسی M34 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. همچنین دارای محافظ Corning Gorilla Glass 5 در جلو و صفحه نمایش دارای طراحی ناچ است.

گلکسی M34 5G از تراشه Exynos 1280 استفاده می کند، همان تراشه ای که در Galaxy M33 5G یافت می شود. این گوشی در دو نوع عرضه می شود: اولی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. این گوشی با اندروید 13 عرضه خواهد شد و دارای پوسته سفارشی OneUI خواهد بود.

مانند دیگر گوشی‌های میان‌رده اخیر سامسونگ، گلکسی M34 5G چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی تضمین شده است. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن پایداری بالایی را در کنار شارژ سریع 25 واتی ارائه می دهد. در مورد مشخصات دوربین، گلکسی M34 5G دارای یک سیستم دوربین سه گانه در پشت است که از یک سنسور تصویر 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS تشکیل شده است. همچنین شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو یا عمق 2 مگاپیکسلی است.

برای سلفی و تماس های ویدیویی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو تعبیه شده است. سامسونگ این گوشی هوشمند را با Monster Shot 2.0 عرضه خواهد کرد و حالت سرگرمی و Nightography را نیز به آن اضافه کرده است. برای دریافت جزئیات بیشتر باید منتظر خبر باشید.

منبع

به این پست امتیاز دهید