سامسونگ در حال توسعه تبلت های سری Galaxy Tab S9 FE است که قرار بوده اواخر امسال عرضه شود. این مجموعه شامل Galaxy Tab S9 FE استاندارد و همچنین Tab S9 FE+ می شود. هر دو مدل مورد تایید پایگاه اطلاعاتی FCC قرار گرفته اند. اکنون، یک گزارش فاش شده، اطلاعات قیمت گلکسی تب اس 9FE را فاش کرده است.

این گزارش (توسط MySmartPrice) بیان می‌کند که سامسونگ Galaxy Tab S9 FE 5G قیمت اولیه 65000 روپیه در هند خواهد داشت. طبق گزارش، این قیمت برای پیکربندی حافظه رم 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. گزارش قبلی از Roland Quandt همچنین بیان کرد که نوع وای فای این تبلت با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود 63000 روپیه در هند قیمت خواهد داشت. جدا از قیمت، این گزارش همچنین اشاره می کند که Galaxy Tab S9 FE در رنگ های نقره ای، سبز روشن و خاکستری عرضه خواهد شد.

دلیل قیمت گذاری بالا هند در این مرحله مشخص نیست. با این حال، بدیهی است که پرداخت حق بیمه برای چیزی که اساساً معادل یک تبلت میان رده بوده، ممکن است تصمیم عاقلانه‌ای نباشد، به خصوص وقتی در نظر بگیریم که هزینه فعلی از مدل پرچمدار سال گذشته فراتر می رود. در حال حاضر، سامسونگ گلکسی تب اس 8، مجهز به 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 ، قیمتی معادل 54999 روپیه برای نسخه وای فای دارد. علاوه بر این، قیمت تبلت گه‌گاه حتی پایین‌تر می‌آید و به 51999 روپیه می‌رسد. برعکس، سامسونگ نسخه 5G گلکسی تب اس 8 را با قیمت 68999 روپیه عرضه کرده است.

تبلت اقتصادی سامسونگ در نزدیکی

در اخباری مرتبط اوایل جولای، سامسونگ گلکسی M34 را در هند معرفی و عرضه کرد. با گذشت یک ماه، این شرکت اکنون نسخه ای از این گوشی را در کشور به نام Galaxy F34 رونمایی کرده است. گلکسی F34 که به تازگی معرفی شده دقیقاً مشابه گلکسی M34 است. تنها در رنگ های مختلف عرضه شده و به جای آمازون از طریق Flipkart به فروش می رسد.

در ادامه بیشتر با گلکسی F34 سامسونگ آشنا می شویم. گلکسی F34 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل (FHD+) و نرخ نوسازی 120 هرتز است. پنل محافظ شیشه ای Corning Gorilla 5 با طراحی ناچ داشته و می تواند به حداکثر سطح روشنایی 1000 نیت برسد. این دستگاه از چیپست Exynos 1280 با رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 بهره می برد. در بخش نرم افزاری دارای One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 بوده و قرار است تا 4 آپدیت سیستم عاملی و 5 سال آپدیت نرم افزاری را دریافت کند.

این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. در قسمت جلو، دوربین 13 برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اتصال 5G، حسگر اثرانگشت جانبی، اسلات کارت MicroSD (هیبریدی)، جک 3.5 میلی متری هدفون و کیف پول سامسونگ اشاره کرد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل های متنوعی همراه سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید