شیائومی قصد دارد به زودی گوشی Xiaomi 14 Civ را به عنوان یک برند جدید از Xiaomi Civ 4 Pro که اخیراً در چین عرضه شده است، معرفی و در بازار جهانی عرضه کند.

شیائومی 14 سیوی قرار است در تاریخ 12 ژوئن در هند عرضه شود. این شرکت قبلاً چند ویژگی کلیدی گوشی آینده را به اشتراک گذاشته است. گزینه های طراحی و رنگ این گوشی نیز فاش شده است. گفته می شود که این یک نسخه تغییر نام تجاری از Xiaomi Civi 4 Pro است که در ماه مارس سال جاری در چین عرضه شد. قبل از رونمایی، یک منبع آگاه قیمت احتمالی و همچنین انواع رم و حافظه داخلی Xiaomi 14 Civi را فاش کرد.

قیمت Xiaomi 14 Civ در هند 43000 روپیه است. این قیمت برای مدل با 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی است. Abhishek Yadav (@yabhishekhd) ادعا کرد که منبع اطلاعات مربوط به پست X است. با این حال، افشاگر خاطرنشان کرد که منبع او “در حال حاضر مطمئن نیست” از این جزئیات.

آنوج شارما، مدیرعامل شیائومی هند، پیشتر به گجت 360 فاش کرده بود که این شرکت قصد دارد گوشی شیائومی 14C را با قیمتی در حدود 50000 روپیه در این کشور عرضه کند.

Xiaomi 14 Civ دارای صفحه نمایش تخت 1.5K AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز تایید شده است. این مدل مجهز به چیپست نسل سوم Qualcomm Snapdragon 8s و سیستم عامل اندروید 14 HyperOS است. این گوشی دارای دوربین پشتی سه گانه لایکا و همچنین دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی است.

Xiaomi 14C یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی دارد و گفته می شود تا 1600 چرخه شارژ را پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند دارای فریم فلزی و ضخامت 7.4 میلی متر است. محصول شیائومی در سه رنگ آبی کروز، سبز ماچا و مشکی سایه ای در هند عرضه خواهد شد.

شیائومی 14 سیوی نزدیک است

خبر دیگر اینکه شیائومی قصد دارد به زودی از نسل بعدی گوشی تاشو خود رونمایی کند. مدلی به نام Mixfold 4 که از ویژگی های کلیدی استثنایی بهره می برد. گزارشی که در اوایل این هفته منتشر شد نشان داد که شیائومی و آنر در حال کار بر روی گوشی‌های تاشو جدید خود به سبک کتاب هستند. انتظار می رود شیائومی Mix Fold 4 و Honor Magic V3 از همان تراشه Snapdragon 8 Gen 3 استفاده کنند.

این گزارش همچنین ادعا می کند که باتری Mix Fold 4 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود، در حالی که جزئیاتی در مورد ظرفیت باتری Magic V3 فاش نشده است. اما یک اشاره ظریف وجود داشت که یک باتری حتی بزرگتر برای V3 وجود دارد.

با این حال، یک پست اخیر در Weibo نشان داد که گوشی تاشو Honor دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که با Mix Fold 4 مطابقت دارد. Vivo X Fold 3 Pro در حال حاضر عنوان تاشو با بزرگترین باتری را دارد و علیرغم باریک بودن دارای سلول 5700 میلی آمپر ساعتی است. طرح. به نظر می رسد که این عنوان را برای مدتی دیگر حفظ خواهد کرد.

علاوه بر این، مشاور فاش کرد که هر دو گوشی حسگرهای اثرانگشت گوشی های قبلی خود را حفظ خواهند کرد، اما باریک تر خواهند بود. انتظار می رود Mix Fold 4 طراحی جذابی داشته باشد.

علاوه بر این، افشای اطلاعات قبلی جزئیات دوربین Fold 4 را تأیید کرد که شامل یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپ 5 برابر است. با این حال، DCS خاطرنشان می‌کند که برآمدگی‌های دوربین در گوشی تاشو شیائومی کاملاً محسوس است، در حالی که انتظار می‌رود Honor Magic V3 دارای یک سیستم دوربین مرکزی با حداقل ضربه باشد.

منبع

به این پست امتیاز دهید