شیائومی به‌روزرسانی جدید رابط کاربری HyperOS را که برنامه‌های سیستمی و انیمیشن‌های آن دست‌خوش تغییرات قابل‌ توجهی شده است، به‌زودی برای گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو 4G ارائه خواهد کرد.

به نقل از سایت GSMChina به‌روزرسانی HyperOS برای Redmi Note 11 Pro دارای نسخه‌های فریم‌ور OS1.0.0.1.TGDMIXM و OS1.0.0.1.TGDEUXM است. این نسخه‌ها فعلاً در مرحله‌ی آزمایشی هستند و به‌زودی به‌صورت رسمی منتشر خواهند شد.

به‌روزرسانی HyperOS برای گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو 4G مبتنی بر اندروید ۱۳ خواهد بود که این را می‌توان از کد «(codebase) => 13.0» برداشت کرد. شیائومی معمولاً برای گوشی اقتصادی سری ردمی نوت تا دو سال به‌روزرسانی اصلی پلتفرم را فراهم می‌کند.

ردمی نوت ۱۱ پرو 4G با اندروید ۱۱ عرضه شد و تاکنون دو به‌روزرسانی اصلی تا اندروید ۱۳ را دریافت کرده است.

انتظار می‌رود که به‌روزرسانی HyperOS در فصل دوم سال ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۳) منتشر شود و قطعاً در ابتدا به‌صورت آزمایشی ارسال خواهد شد.

ردمی نوت ۱۱ پرو با صفحه‌نمایش +OLED FHD با اندازه‌ی ۶٫۶۷ اینچ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شدت روشنایی ۱٬۲۰۰ نیت عرضه شده است. در پشت دستگاه، چهار دوربین شامل حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو از پردازنده‌ی مدیاتک Helio G96 بهره می‌برد و از حداکثر هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند که از طریق کارت حافظه‌ی microSD قابل افزایش است. این گوشی باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی نیز دارد.

از دیگر مشخصات ردمی نوت ۱۱ پرو می‌توان به اسکنر اثر انگشت نصب‌شده در کنار گوشی، دو اسپیکر، یک جک هدفون و پشتیبانی از فرستنده‌ی مادون قرمز (IR blaster) اشاره کرد.