گوشی آینده Nothing Phone (2) قرار است در 11 جولای معرفی شود. برخلاف گوشی (1) که دارای تراشه سری 7 اسنپدراگون بود، گوشی (2) دارای تراشه قدرتمند سری اسنپدراگون 8 خواهد بود.

در نتیجه، انتظار می‌رود گوشی جدید با قیمت بالاتری عرضه شود. یک گزارش اخیر از یک نشریه فرانسوی جزئیات قیمت گذاری دو پیکربندی موجود را که به طور خاص برای بازار اروپا طراحی شده اند را فاش کرد.

بر اساس این گزارش، گوشی Nothing Phone (2) در دو نوع وارد بازار اروپا خواهد شد. نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی 729 یورو قیمت دارد در حالی که نسخه 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی 849 یورو قیمت دارد. در حالی که انتشار در مورد گزینه های ذخیره سازی واضح است، در مورد ظرفیت رم هر دو مدل مشخص نیست.

یادآوری می کنیم که Nothing Phone (1) که در نسخه ای با 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود، در زمان عرضه 469 یورو قیمت دارد. مانند مدل قبلی، Phone (2) در رنگ های سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

گزارش ها حاکی از آن است که Nothing Phone (2) دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED خواهد بود. این نمایشگر احتمالا از وضوح +FHD، نرخ تازه سازی 120 هرتز و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش پشتیبانی می کند. این دستگاه اندروید 13 را بر اساس Nothing OS 2.0 اجرا می کند، و Notting تایید نکرده است که کاربران Phone (2) سه سال ارتقا سیستم عامل اندروید و چهار سال به روز رسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

از نظر سخت افزاری، Phone (2) دارای چیپست نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس خواهد بود. به نظر می رسد این دستگاه با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. باتری 4700 میلی آمپری این گوشی تایید شده است، در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قابلیت شارژ سریع و دوربین گوشی در دسترس نیست.

در اخبار مرتبط، Notting گوشی Notting Phone (2) را در 11 جولای عرضه خواهد کرد. این برند جزئیات محصول آینده را تایید کرده است. اکنون کارل پی، مدیرعامل این شرکت، کابل شفاف USB Type-C را معرفی کرده است. این لوازم جانبی احتمالاً هنگام راه اندازی بدون هیچ چیز (2) ارسال می شود.

Carl P تصویر کابل شفاف USB Type-C را در توییتر به اشتراک گذاشت و اضافه کرد که گزینه خوبی است. این لوازم جانبی بعد از گوشی هوشمند و هدفون TWS سومین محصول این برند خواهد بود که طراحی شفافی دارد. این تصویر نشان می دهد که هر دو درگاه انتهایی کابل USB Type-C به جای پوشش پلاستیکی روی کابل های معمولی، دارای روکش های شفاف هستند. همچنین لوگوی Nothing در داخل پورت ها وجود دارد. شایان ذکر است که بقیه کابل، یعنی. سیم از مواد مختلف مشابه کابل های معمولی ساخته شده است و لوازم جانبی آن به رنگ سفید دیده می شود.

منبع

به این پست امتیاز دهید