گوشی جذاب ناتینگ فون (2) امروز معرفی شد و دیدیم که چه تغییراتی نسبت به نسل قبل برای آن در نظر گرفته شده است. اما این محصول با چه قیمت و در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟

ناتینگ فون (2) با چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه زبان طراحی نسل قبلی خود را حفظ کرده است، اما ال‌ای‌دی‌های قاب عقب را قابل شخصی‌سازی‌تر کرده تا جذابیت دستگاه را افزایش دهد.

ناتینگ می‌گوید این گوشی برای مدل مجهز به 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 599 دلار، برای مدل مجهز به 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 699 دلار و برای مدل مجهز به 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 799 دلار روانه بازار می‌شود.

ناتینگ فون (2) از امروز برای پیش‌خرید در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و از 26 تیرماه عرضه جهانی خود را آغاز می‌کند. این گوشی بالاخره به‌طور رسمی وارد بازار آمریکا نیز خواهد شد و فروش اولیه محدود خود را در تاریخ 22 تیرماه در نیویورک کلید خواهد زد.

نظر شما درباره ناتینگ فون (2) چیست؟ با توجه به ارتقای مشخصات و افزایش قیمت این گوشی نسبت به قیمت 399 یورویی نسل قبل، آیا حاضر به خرید این محصول هستید؟