لاجیتک از عرضه موس بلوتوث M240 خبر داد. ماوس بلوتوث بی صدا لاجیتک M240 به عنوان مقرون به صرفه ترین ماوس بلوتوث لاجیتک تا به امروز شناخته می شود. این ماوس بی سیم دارای اتصال سریع است و برای بازی و فضای کاری بسیار مناسب است.

ماوس بلوتوث لاجیتک M240 از فناوری بلوتوث سریع و آسان برای اتصال یکپارچه به رایانه یا تبلت شما استفاده می کند. برد بی سیم 33 فوت است و در چندین رنگ مختلف عرضه می شود. گزینه های رنگ گرافیت، رز و سفید مایل به قرمز است. این یک ماوس قابل حمل است که به شما امکان می دهد در هر زمان کارهای بیشتری انجام دهید. عمر باتری 18 ماه است و از دیگر ویژگی های آن می توان به خواب خودکار برای افزایش عمر باتری اشاره کرد.

لاجیتک ادعا می کند که تحقیقات قبلی انجام داده است که نشان می دهد کار با ماوس مانند M240 Silent در لپ تاپ 30٪ سریعتر و 50٪ کارآمدتر از ترک پد است. این ماوس از کلیک فوق‌العاده بی‌صدا و کاهش نویز کلیک تا 90 درصد پشتیبانی می‌کند. با این حال، احساس کلیک رضایت‌بخشی را حفظ می‌کند.

M240 Silent دارای طراحی دو دست است و برای افراد چپ دست و راست دست قابل استفاده است. این محصول نیز مانند تمامی محصولات لاجیتک دارای گواهینامه کربن خنثی است. قطعات پلاستیکی ماوس بلوتوث بی‌صدا M240 از پلاستیک بازیافتی (PCR) 48 درصد (برای مدل Graphite) تشکیل شده است.

ماوس بلوتوث بی صدا لاجیتک M240 مستقیماً از وب سایت لاجیتک با قیمت 19 دلار در دسترس است و به زودی در مناطق دیگر نیز در دسترس خواهد بود. در اخبار دیگر، با انتشار یک تیزر ویدئویی امروز، Logitech، شرکت پیشرو سخت افزار بازی، هیجان در جامعه بازی ها در حال افزایش است. این کلیپ کوتاه نشان می دهد که لاجیتک از نسل بعدی محصول خود در تاریخ 24 می رونمایی خواهد کرد که باعث شده شایعاتی در مورد این مدل منتشر شود.

در حالی که این ویدیو جزئیات زیادی را در مورد محصول آینده فاش نمی کند، صاحبان صنعت شایعات و اطلاعاتی را در مورد محصولات جدید لاجیتک به بیرون درز کرده اند. بر اساس گزارش ها، لاجیتک در حال همکاری با کارشناسان برای توسعه این محصول مورد انتظار است.

خودی ها می گویند که این مدل جانشین ماوس گیمینگ بی سیم G Pro X (GPX) خواهد بود که پرچمدار لاجیتک است. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت محصولات جدیدی را به سری Logicool G Pro X اضافه کند، از جمله هدست‌های بازی و صفحه‌کلیدهای مکانیکی LIGHTSPEED.

منبع

به این پست امتیاز دهید