تقریبا 9 سال از عرضه آخرین اسپیکرهای بی سیم Beats Pill می گذرد و خبری از این اسپیکرهای محبوب نیست. آخرین مدل از این سری مدل بیتس پیل پلاس بود که در سال 2015 تحت مالکیت اپل با کانکتور لایتنینگ عرضه شد. حال تصویر و ویدیوی «لبرون جیمز» بسکتبالیست مشهور در حالی که بلندگوی در دست دارد که شباهت زیادی به نسخه جدید سریال بیتس پیل دارد منتشر شده است.

در ویدئوی صفحه اینستاگرام تیم لس آنجلس لیکرز، فوق ستاره این تیم بسکتبال را می بینیم که زیر باران قدم می زند و اسپیکر نقره ای را در دست دارد. این اسپیکر شباهت زیادی به سری Beats Pill دارد. البته ظاهر او کمی تغییر کرده است. برای مثال این اسپیکر نواری دارد که در نسخه های قبلی این اسپیکر وجود نداشت.

بازگشت بلندگوهای Beatspil

Beats اولین سری اسپیکرهای Peel را در سال 2012 منتشر کرد. در سال 2013 نسخه دوم Pill و به دنبال آن بلندگوی بزرگتر Pill XL منتشر شد. پس از اینکه اپل در سال 2014 شرکت بیتس را خرید، نسخه Beats Pill Plus در سال 2015 عرضه شد که آخرین مدل از این سری است. Beats همچنین تمام نسخه‌های Peel را از مجموعه 2022 خود حذف کرد.

نسخه Stussy اسپیکر Beats Pile Plus

البته Beats سپس نسخه ای از Pill Plus را با نام تجاری Stussy منتشر کرد، اما تقریبا دو سال از این اسپیکرهای محبوب می گذرد. با توجه به اینکه Pill+ قبلی تقریباً 9 سال پیش معرفی شد، از آن زمان پیشرفت های قابل توجهی در بلوتوث و سایر فناوری ها ایجاد شده است، بنابراین نسخه آینده Beats Pill احتمالاً پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. با این حال، در حال حاضر جزئیات خاصی در مورد این اسپیکر وجود ندارد.