در اوایل سال جاری، لنوو یک لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند با نام Legion R9000P را در چین عرضه کرد. این مدل جایگزین مدل سال گذشته با همین نام شده و جدیدترین پردازنده Ryzen7-7745HX را در بخش سخت افزاری خود دارد. اکنون، این شرکت دستگاه را در یک گزینه جدید رنگ سفید Glacier با چیپست سری 9 Ryzen و گرافیک RTX-4060 معرفی کرده است.

لنوو اعلام کرده است که نسخه سفید Legion R9000P قرار است بزودی پیش فروش خود را آغاز کند و اولین عرضه رسمی 24 آگوست انجام می شود. این نوع جدید شیک با قیمت 9299 یوان (1371 دلار) دارای مشخصات یکسانی با نسخه استاندارد خاکستری و مشکی است که با قیمت 8499 یوان (حدود 1246 دلار) به فروش می رسد.

نوت بوک گیمینگ Legion R9000P مشخصات قدرتمندی را ارائه می دهد. این دستگاه مجهز به پردازنده R9 7945HX با 16 هسته بزرگ و 32 رشته است که با فرکانس 5.4 گیگاهرتز با حافظه نهان 80 مگابایتی کار می کند.

لپ تاپ دارای صفحه نمایش 16 اینچی با رزولوشن 2560×1600پیکسل، نرخ نوسازی سریع 240 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه است. صفحه نمایش آن از عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند، 100درصد طیف رنگ sRGB را پوشش می دهد و حداکثر روشنایی 500 نیت را ارائه می دهد. همچنین دارای پشتیبانی از HDR 400 است و توسط TÜV Rheinland برای نور آبی کم تایید شد. علاوه بر این، از G-SYNC و FreeSync Premium به همراه Dolby Vision و DC dimming برای مشاهده بدون لگ پشتیبانی می کند.

برای مدیریت موثر گرما، لپ‌تاپ از سیستم خنک‌کننده Frost Blade Pro 5.0 استفاده می‌کند که دارای لوله حرارتی اصلی کامپوزیت 3D Mesh، فن سه بعدی Blade Falcon و سیستم ورودی و خروجی هوای چند منطقه‌ای است. مجهز به 5 لوله حرارتی کامپوزیتی با کارایی بالا برای اطمینان از سرمایش کارآمد در طول کارهای سخت است.

لنوو Legion R9000P در رنگ جذاب سفید

در دیگر خبرها در این ماه، گزارش‌هایی درباره توسعه یک دستگاه جدید گیمینگ قابل حمل مبتنی بر ویندوز توسط لنوو به نام Legion Go منتشر شد. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه رقیب ایسوس ROG Ally و والو Steam Deck باشد که هر دو به افزایش محبوبیت کنسول‌های دستی با قابلیت اجرای بازی‌های رایانه شخصی کمک کرده‌اند.

اکنون، گزارش جدیدی از Windowsreport طراحی کنسول Legion Go را نشان می دهد. طراحی کلی کنسول کاملاً رایج است، با این حال، کنسول بهترین جنبه ها را از رقبای خود به عاریت گرفته است. این دارای یک تنظیم کنترلر به سبک Xbox است که در ROG Ally نیز وجود دارد. همچنین مانند Steam Deck، دارای پد لمسی نیز می باشد.

همچنین با کنترلرهای جداشدنی مانند آنچه در نینتندو سوییچ وجود دارد، عرضه می شود. در سوییچ، عملکرد جداشدنی مفید است زیرا به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به خرید کنترلر اضافی، با یکی از دوستان یا اعضای خانواده بازی کنند. می توانید Joy-Cons را از کنسول جدا کرده و از آنها به عنوان دو کنترلر مجزا استفاده کنید. ما انتظار داریم که Legion Go عملکرد مشابهی را ارائه دهد.

با این گفته، گزارش نشان می دهد که کنسول بازی دارای صفحه نمایش 8 اینچی است که پیش بینی می شود صفحه نمایش Full HD باشد. قسمت عقب کنسول مجهز به چندین ماشه، یک چرخ کنترل کننده سمت راست و یک دریچه هوای قابل توجهی است که برای اهداف خنک کننده طراحی شده است. از نظر اتصال، تصاویر از دو پورت USB-C، دکمه پاور، جک هدفون، دکمه‌های تنظیم صدا که با علامت‌های مثبت و منفی مشخص شده‌اند، و همچنین یک اسلات micro SD رونمایی می‌کنند.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات دستگاه فاش نشده است، اما انتظار می رود در روزهای آینده بیشتر در مورد آن بشنویم. پیش بینی شده بزودی این محصول معرفی شود. لپ تاپ نسخه سفید گیمینگ جدید لنوو نیز در روزهای آینده عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید