سازنده‌ی انواع لپ تاپ آنر مجیک‌بوک جدید خود را در دو مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی و با طراحی مشابه انواع لپ تاپ اپل معرفی کرد. لپ‌تاپ مورد بحث قدرت خود را از پردازنده اینتل تأمین می‌کند.

به گزارش گیزموچاینا، لپ‌تاپ جدید چینی‌ها به پردازنده‌ی نسل سیزدهمی Core i5-13420H مجهز است. این پردازنده از چهار هسته‌ی بزرگ (پر‌‌قدرت) و چهار هسته‌ی کوچک (کم‌مصرف) برخوردار است و توانایی رسیدن به فرکانس توربوی ۴٫۶ گیگاهرتزی را دارد.

پردازنده‌ی Core i5-13420H نسبت به سری H پردازنده‌ی Core i5-13500 حافظه‌ی کش ضعیف‌تر (از نوع L3) و چهار هسته‌ی کم‌مصرف کمتر دارد. کم‌بودن تعداد هسته‌ها باعث نشده‌ است تفاوت بین دو تراشه چندان چشمگیر باشد.

مجیک‌بوک جدید آنر می‌تواند برای ارائه‌ی عملکرد مدنظر کاربران بین دو حالت عملکرد هوشمند و پرقدرت (۴۵ وات) جا‌‌به‌جا شود. لپ‌تاپ یادشده برای دفع گرمای تولید شده به سیستمی با کارایی بالا که شامل فن S شکل و لوله‌های مسی می‌شود مجهز شده است.

صفحه‌نمایش IPS (از نوع مات) دستگاه مورد بحث نسبتی معادل ۱۶:۱۰ دارد و دارای ویژگی‌هایی از جمله حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیتی، پوشش صد درصدی فضای رنگی sRGB، فناوری محافظت از چشم ابداعیِ آنر و گواهی TUV Rheinland برای بدون لرزش بودن صفحه‌نمایش است.

مقاله‌های مرتبط

لپ‌تاپ جدید چینی‌ها که به ترتیب ضخامت و وزنی معادل ۱۷٫۹ میلی‌متر و ۱٫۷۵ کیلوگرم دارد، در دل خود باتری ۶۰ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی را جای داده است. با توجه به فناوری‌های به کار گرفته شده توسط آنر برای این باتری، کاربران می‌توانند با هربار شارژ حدود ۱۱ ساعت ویدیوی FULL HD پخش کنند و حدود ۱۰ ساعت استفاده‌ی روزانه داشته باشند.

قیمت لپ تاپ مورد بحث که در حال حاضر فقط در چین دردسترس است بین ۵۳۲ تا ۵۴۶ دلار متغیر است.