نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که نتایج منتشر‌شده خطا دارند یا این پردازنده‌ها واقعاً با حافظه‌های کش بسیار متفاوتی ارائه شده‌اند؛ اما باید بسیار بیشتر از مدل‌های Sapphire Rapids باشد.

پردازنده‌ی 8558P با فرکانس پایه ۲٫۷ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۳٫۲ گیگاهرتز عمل می‌کند؛ ولی 8551C در فرکانس پایه‌ی ۲٫۹ گیگاهرتز کار می‌کند و همان فرکانس بوست ۳٫۲ گیگاهرتز را دارد.

پردازنده‌ی Platinum 8551C توانست امتیاز تک‌هسته‌ای ۱٬۳۷۱ و امتیاز چندهسته‌ای ۴۸٬۷۳۳ را کسب کند. در‌مقابل، پردازنده Platinum 8558P امتیازات ۱٬۳۵۹ و ۵۱٬۱۲۸ را به‌ترتیب در عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌دست آورد.

بااین‌همه، نتایج آزمون پردازنده‌ی نسل‌چهارمی زئون Platinum 8468 سافایر رپیدز کمی متفاوت است. در یکی از این نتایج از سروری ویندوزی با پردازنده‌ی ۸۴۶۸ استفاده شد و امتیازات تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای ۱٬۴۳۸ و ۳۵٬۱۴۰ را برای این تراشه ثبت کرد.

در مقام مقایسه، پردازنده‌های ایمرالد رپیدز در حالت تک‌هسته‌ای، تقریباً عملکرد مشابهی با نسل قبل از خود نشان دادند؛ اما در حالت چندهسته‌ای، 8558P توانست سرور ویندوزی مجهز به Platinum 8468 را با ۴۰ درصد عملکرد بهتر شکست دهد.