رئیس هیئت‌مدیره لیان همراه در مراسم شش سالگی این برند اعلام کرد که در سال ۱۴۰۲ علاوه‌بر همکاری رسمی با برند ریلمی و اخذ نمایندگی این برند، پس از یک سال مذاکره توانسته‌اند همکاری رسمی خود با برند TCL را نیز آغاز کنند.

«علی بقایی» در مراسم معرفی این شرکت به‌عنوان سفیر TCL در بازار موبایل ایران گفت: «لیان همراه در سال ۱۳۹۶ این شرکت راه‌اندازی شد.‌ باید گفت از سال ۱۳۹۷ برندهای معتبر با ایران قطع همکاری کردند و مجموعه‌های مختلف برای واردات برندهای معتبر مجوز گرفتند. به‌طور کلی مدیران لیان همراه یک سابقه ۲۲ ساله در زمینه فروش تلفن همراه دارند.»

به‌گفته بقایی آن‌ها از سال ۱۳۸۰ در زمینه فروش موبایل فعال بودند و در دهه اول در جنوب ایران بیشتر از سایر منطقه فعالیت داشتند: «سپس به پخش سراسری تمرکز کردیم و در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ برندهای معتبری را وارد کردیم. در سال ۱۴۰۱ جایزه بهترین شریک تجاری از هواوی در سال ۲۰۲۰ را دریافت کردیم. همچنین با TCL مذاکره کردیم تا نماینده رسمی موبایل آنها در بازار ایران باشیم. در سال ۱۴۰۲ با برند ریلمی هم صحبت کردیم و حالا با هر دو برند همکاری تجاری رسمی داریم.»

بقایی مأموریت لیان‌همراه در بازار موبایل کشور را عرضه با کیفیت ترین گوشی تلفن همراه و سایر محصولات متنوع الکترونیک با امکان دسترسی آسان و سریع و ارائه خدمات پس از فروش قابل اعتماد معرفی کرد: «می‌خواهیم بزرگترین عرضه کننده محصولات هوشمند الکترونیک در سطح ایران و کشورهای منطقه بشویم.»

لیان‌همراه از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از ۳۰ نمایندگی در سراسر ایران احداث کرده است. در حال حاضر چند محصول TCL از جمله سری گوشی‌های ۴۰ و ۵۰ مانند 40NXTPAPER و همچنین چند مدل تبلت مثل TAB 11 و ایربادز TCL توسط این شرکت وارد ایران شده است.

بقایی در این مراسم تأکید کرد آن‌ها قصد دارند سبد محصولات خود در بازار موبایل را گسترش دهند و تمرکز ویژه‌ای روی ارائه خدمات پس از فروش دارند. او گارانتی لیان همراه را برگ برنده فعالیت این شرکت دانست و تأکید کرد توانستند کمترین شکایات پس از فروش را در بین سایر مجموعه‌ها داشته باشند.

بقایی در این مراسم ادعا کرد توانستند در مدت زمان کوتاهی با برند realme سهم ۵ درصدی از بازار موبایل ایران را داشته باشند.

در بخش دوم این رویداد، «مازیار کشمیری»، مدیر دیجیتال مارکتینگ لیان همراه در مورد پیشینه‌ی برند TCL صحبت کرد. به گفته کشمیری شرکت TCL بعنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های سهامی عام، در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید تلویزیون، لوازم خانگی، مودم و روتر، تبلت و موبایل فعالیت میکند. طبق گفته‌های آقای کشمیری، شرکت TCL رتبه دوم تولید پنل‌های تلویزیون، رتبه چهارم تولید پنل‌های گوشی موبایل و همچنین رتبه چهارم عرضه گوشی و تبلت در بازار آمریکا را از آن خود کرده‌ است.

کشمیری عنوان کرد گوشی‌های TCL سخت افزار بسیار با کیفیتی دارند به نحوی که در سراسر جهان، تنها 0.45 درصد از گوشی‌های فروخته شده از طریق گارانتی برگشت میخورند که این عدد با توجه به سهم بازار جهانی قابل توجه این برند، عدد شگفت انگیزی به حساب می‌آید. همچنین ایشان نیز به حضور جدیدترین مدل‌های گوشی و تبلت TCL اشاره کرد و نوید عرضه مدل‌های 2024 این برند را به بازار داد. به گفته‌ی کشمیری کالاهای دیجیتال تی‌سی‌ال در رده قیمتی اقتصادی با گارانتی معتبر لیان همراه به بازار ایران عرضه خواهند شد. از نکات متمایز محصولات TCL حضور محصولات با مشخصاتی بالاتر از رده اقتصادی هستند به نحوی که در این رده قیمتی، برخی از گوشی‌های تی‌سی‌ال امکان ارتباط 5G و همچنین حافظه‌های 256 گیگابایت با رم 8+8 گیگ ارائه میدهند.