اولین ماهواره در Alcomp 1402 فروش تلفن همراه و مودم pay off را برای مشتریان در نظر گرفته است. فروش پرداخت بر اساس رتبه سیم کارت همراه اول مشترک.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با ارائه خدمات و پلتفرم های دیجیتال خود، این طرح فروش تلفن همراه pay off مودم با رتبه سیم کارت دائمی برای مخاطبان و نامزدهای حاضر در نمایشگاه الکامپ آماده شده است.

مشترکین دارای سیم کارت دائمی همراه اول می توانند با مراجعه به غرفه این اپراتور در سالن 35 نمایشگاه الکامپ، گوشی های محبوب برندهای معتبر را به صورت پرداختی خریداری کنند.

شرایط فروش تلفن همراه پولی

دوره پرداخت این طرح هم اکنون است شش ماه و بر اساس اعتبار داده شده به شماره مشترک و قیمت گوشی 15-55% مبلغ گوشی به عنوان پیش پرداخت دریافت خواهد شد.

نکته مهم این طرح است نیازی به ضامن یا ارائه چک و سفته نیست این امر آن را از سایر طرح های اقساطی مشابه متفاوت می کند و تجربه خریدی آسان و بدون دردسر را ایجاد می کند.

متقاضیان خرید موبایل و مودم در این طرح همراه اول می توانند با مراجعه به غرفه این اپراتور در نمایشگاه الکامپ خرید خود را انجام دهند. برای استفاده از این طرح باید سیم کارت دائمی با نام شخص اول داشته باشید و کارت ملی خود را به همراه داشته باشید.

نمایشگاه الکامپ فردا پنجشنبه 8 تیرماه تا ساعت 14 برپاست.

دسته‌های «اینترنت اشیا»، «تماس ویدیویی مبتنی بر ViLTE»، «احراز هویت بیومتریک»، «API کنسول همات»، «سیستم ارزهای دیجیتال»، «کیف پول جهانی»، «ربات گفتگوی حج»، «خودنویس هوشمند» برای مدیریت صورتجلسات، «خدمات و محصولات مرکز داده»، «مرکز تماس ابری»، «خودروی متصل»، «مدیریت انرژی هوشمند»، «لجستیک هوشمند»، «تماس امن»، «سرویس بی‌سیم سازمانی»، «استارت‌آپ‌های اولین حرکت شرکت بخش سرمایه گذاری اپراتور تلفن همراه اول مانند نت باکس، دیدیمون، پولز و میاره، پلتفرم های دیجیتال یوانو، زاربین و شاد، بازی و سرگرمی، بیمه آی، سیم کارت های گردشگری، انارستان و تنش و «باشگاه مشتریان» از جمله برخی از خدمات ارائه شده در گروه همراه اول است.

سوالات متداول کاربران

فروش اقساطی موبایل چند ماهه است؟

مدت اقساط این طرح در حال حاضر 6 ماه است.

چگونه با تلفن همراه اول در طرح پرداخت موبایلی شرکت کنیم؟

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول می توانند با مراجعه به نمایشگاه الکامپ نسبت به خرید تلفن همراه و مودم های پرداختی اقدام کنند.