با این حال، گزینه‌های بیشتری در دستورالعمل‌های استفاده Midgerni وجود دارد که می‌تواند جایگزین متن ساده و خام مانند مثال بالا شود و نتایج قابل پیش‌بینی و ثابتی را ارائه دهد.

فهرست دستورالعمل ها برای استفاده پیشرفته از Midjourney

اگرچه هوش مصنوعی Midgerni برای هر درخواستی که دریافت می‌کند یک تصویر ایجاد می‌کند (البته، اگر این بخشی از محدودیت‌های آن نباشد، تولید تصویر هوش مصنوعی دارای خطوط قرمز در برخی موضوعات است). اما برای استفاده از Midgerni در حالت پیشرفته، باید یاد بگیرید که چگونه دستورات را با توجه به پارامترهای تعریف شده برای این هوش مصنوعی بنویسید.

فهرست اعلان‌های Midjourney که باید برای ایجاد عکس‌های دقیق‌تر و نتایج بهتر در نظر داشته باشید، شامل 9 مورد زیر است:

1- بازنمایی کلمه کلیدی – سبک

2- خروجی به سبک خاص (Styling)

3- پارامتر آشوب

4- قطعنامه

5- نسبت تصویر

6- URL تصویر را به صورت اعلان ارسال کنید

7- تاکید بیشتر روی عکس ارسالی در اعلان

8- تاکید بیشتر بر متن ارسال شده در اعلان

9- فیلتر کردن کلمات

به طور خلاصه، سبک خروجی تحت تأثیر کلمات کلیدی انتخابی شما خواهد بود و شما به راحتی می توانید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. مجموعه ای گسترده و طبقه بندی شده از سبک هایی که می توانید در Midjourney استفاده کنید، شامل عناصری مانند: هنرمند، دوربین یا لنز، رندر، رزولوشن، جلوه ها و بر اساس تم ها).

فراموش نکنید که در حال حاضر ارتباط با هوش مصنوعی Midgerni با زبان انگلیسی نتایج بهتری می دهد. بنابراین، بهترین دستورات جمع آوری شده به زبان انگلیسی خواهد بود.

1- کلیدواژه – سبک

نوشتن کلمات کلیدی سریع همراه با سبک های هنری مختلف می تواند نتایج متفاوتی بر اساس سبک بیان شده در پیام ارسال شده داشته باشد. در زیر نمونه هایی از کلمات کلیدی به همراه نمونه هایی از سبک یا فرم طراحی، هنرمند و ژانر آورده شده است و شما می توانید با توجه به این مثال ها سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید:

سبک طراحی و ژانر دستورات نوشتن: